Gisteren een gebruikte gtx970 strix overgenomen van een kennis van mij.
Kaart in me pc geplaatst krijg ik bij het Opstarten een keer een boot scherm van de moederbord fabrikant en dat is het. Bij de 2de keer opstarten helemaal niks. Naar apparaat beheer gegaan alle drivers eraf gehaald. Display driver uninstaller erover heen gegooid nog steeds niks. Het leuke is als ik zowel mijn 960 erin steek dat alles wel werkt zonder drivers. 2de pcie slot ook geprobeerd daar wil het ook niet mee. Vind dat de kaart wel pittig door hangt aan de zijde waar de power connector zit. Weet niet of dat normaal is bij de 970 strix uitvoering. De 960 strix heeft een goed jaar met een pittige overclock super gedraaid.
Tips of advies word erg gewaardeerd
alvast bedankt groetjes wessel
Pc specs
I7 870 3.7 GHz en stock geprobeerd
Asus p7p55 lx moederbord
8 gb ddr 3 corsair lpx 1600 mhz (stock)
Corsair 650 watt voeding met een echte 8 pin geen molex verloop erop
Nzxt s61 kraken 240 Mm aio 2x 140mm ingaande lucht 2x 120 uitgaande lucht
Kaart in me pc geplaatst krijg ik bij het Opstarten een keer een boot scherm van de moederbord fabrikant en dat is het. Bij de 2de keer opstarten helemaal niks. Naar apparaat beheer gegaan alle drivers eraf gehaald. Display driver uninstaller erover heen gegooid nog steeds niks. Het leuke is als ik zowel mijn 960 erin steek dat alles wel werkt zonder drivers. 2de pcie slot ook geprobeerd daar wil het ook niet mee. Vind dat de kaart wel pittig door hangt aan de zijde waar de power connector zit. Weet niet of dat normaal is bij de 970 strix uitvoering. De 960 strix heeft een goed jaar met een pittige overclock super gedraaid.
Tips of advies word erg gewaardeerd
alvast bedankt groetjes wessel
Pc specs
I7 870 3.7 GHz en stock geprobeerd
Asus p7p55 lx moederbord
8 gb ddr 3 corsair lpx 1600 mhz (stock)
Corsair 650 watt voeding met een echte 8 pin geen molex verloop erop
Nzxt s61 kraken 240 Mm aio 2x 140mm ingaande lucht 2x 120 uitgaande lucht