Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen, nieuwe titels kunnen spelen die uitkomen en eventueel wat hogere resoluties aankunnen als ik een betere monitor aankoop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik moet alles aankopen voor de pc zelf, randapperatuur heb ik reeds.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten om een compleet systeem te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persee, liefst wel een beetje gekende merknamen en niet van die dodgy merken waar je de naam amper van kunt uit spreken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede framerates op current en upcomming games en eventuele mogelijkheid voor hogere resoluties aan te kunnen.
Ga je overklokken?
Met de ryzen cpu ben ik wel van plan te gaan overclocken en het ram geheugen zou ik ook op 2900+- zetten met een iets hoger voltage, graag wat tips en info hierover sinds ik het nog niet veel gedaan heb mocht er een bottleneck zijn hiervoor. (stock koeling van amd is redelijk decent heb ik verstaan dus dit is wel in orde voor een overclock lijkt me).
Wat verwacht je van ons?
Advies over de keuzes die ik heb gemaakt en eventuele betere keuzes die ik zou kunnen overwegen. Nog is een snel kijkje of alles goed samen past, maar normaal zit dit wel in orde. Als iemand slechte ervaring heeft met een bepaalt component of iets anders weet aan te raden sta ik hier natuurlijk altijd voor open
.
Sinds ik licht wil gaan overclocken met de stock amd koeler zou ik hier graag ook wat advies over.
Hier is de lijst met de game build, alvast bedankt voor jullie tijd tweakers!
Hoofdzakelijk gamen, nieuwe titels kunnen spelen die uitkomen en eventueel wat hogere resoluties aankunnen als ik een betere monitor aankoop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik moet alles aankopen voor de pc zelf, randapperatuur heb ik reeds.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten om een compleet systeem te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persee, liefst wel een beetje gekende merknamen en niet van die dodgy merken waar je de naam amper van kunt uit spreken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede framerates op current en upcomming games en eventuele mogelijkheid voor hogere resoluties aan te kunnen.
Ga je overklokken?
Met de ryzen cpu ben ik wel van plan te gaan overclocken en het ram geheugen zou ik ook op 2900+- zetten met een iets hoger voltage, graag wat tips en info hierover sinds ik het nog niet veel gedaan heb mocht er een bottleneck zijn hiervoor. (stock koeling van amd is redelijk decent heb ik verstaan dus dit is wel in orde voor een overclock lijkt me).
Wat verwacht je van ons?
Advies over de keuzes die ik heb gemaakt en eventuele betere keuzes die ik zou kunnen overwegen. Nog is een snel kijkje of alles goed samen past, maar normaal zit dit wel in orde. Als iemand slechte ervaring heeft met een bepaalt component of iets anders weet aan te raden sta ik hier natuurlijk altijd voor open
Sinds ik licht wil gaan overclocken met de stock amd koeler zou ik hier graag ook wat advies over.
Hier is de lijst met de game build, alvast bedankt voor jullie tijd tweakers!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 215,95 | € 215,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Asus DUAL-RX580-O8G | € 309,- | € 309,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | BitFenix Comrade Window Wit | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| 1 | WD Green SSD 2,5" 240GB | € 83,95 | € 83,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 968,25 | |