Mijn vraag: Werkt een in Duitsland aangeschafte Samsung Galaxy A3 (2017) ook in Nederland ?
Vraag
Alle reacties
Werken: ja
Leesbaar: geen idee
Grote kans dat Samsung 1 pakket met talen op een bepaalde levering smartphones zet. Of jouw Duitse exemplaar in het Nederlands/Engels te zetten is, weet ik niet uit mijn hoofd.
Bel maar met 088-9090100 want ze zijn tot 21:00 open vandaag.
Leesbaar: geen idee
Grote kans dat Samsung 1 pakket met talen op een bepaalde levering smartphones zet. Of jouw Duitse exemplaar in het Nederlands/Engels te zetten is, weet ik niet uit mijn hoofd.
Bel maar met 088-9090100 want ze zijn tot 21:00 open vandaag.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mijne wel.
Maar verwacht Duitse meuk meegeinstalleerd.
En soms lijken google resultaten ook eerder Duits of UK ingesteld...
Heb je je toestel locatie dan wel veranderd?KDL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:11:
Mijne wel.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Niet veranderd en niet ingesteld ivm tijdelijk gebruik ... maar bedankt voor het meedenken, volgende keer let ik er dan op.. dit gaat over google natuurlijk, Duitse krant etc kun je toch weggooien (de-installeren)
Dank jullie wel voor het meedenken. Wat ik eruit opmaak is dat je er wat extra moeite voor moet doen om de Duitse instellingen te overrulen
@EBreak welkom op Tweakers.
Op Tweakers stellen we aan een topic net wat meer eisen dan op de meeste forums. Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan om je probleem op te lossen? Kun je dit toevoegen aan je openingspost?
Op Tweakers stellen we aan een topic net wat meer eisen dan op de meeste forums. Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan om je probleem op te lossen? Kun je dit toevoegen aan je openingspost?
Pagina: 1