Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Binnen een eigen netwerk?? Of over I-net?? Of moet die persoon inbellen op jouw pc???
Sorry,
vergeten te vermelden;
vanaf buitenshuis laten inloggen op mijn pc daar ik kabel heb.
Ik wil hem dus niet over de telefoonlijn laten inloggen.
Iemand een idee? En wat voor gegevens heb ik dan nodig als ik een ftp programma wil installeren?
Ben ik dan een ftpserver?
Gelieve uitvoerig te beantwoorden....
vergeten te vermelden;
vanaf buitenshuis laten inloggen op mijn pc daar ik kabel heb.
Ik wil hem dus niet over de telefoonlijn laten inloggen.
Iemand een idee? En wat voor gegevens heb ik dan nodig als ik een ftp programma wil installeren?
Ben ik dan een ftpserver?
Gelieve uitvoerig te beantwoorden....
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Jij hebt eigenlijk geen gegevens nodig...
Degene die op jou pc wil wel natuurlijk, is wel handig als hij/zij je ip-adres heeft, dat ie verbinding kan maken...
En ja, je wordt dan een FTP-server, maar die kun je natuurlijk zo instellen dat alleen die persoon verbinding mag maken... Hij/zij krijgt zowieso een Username/Password, wat jij moet instellen...
Dan is 't nog van belang dat je in je FTP-server-programma even aangeeft waar die user allemaal wel/niet mag komen....
Kijk ff op download.com of tucows voor FTP-servers...
Degene die op jou pc wil wel natuurlijk, is wel handig als hij/zij je ip-adres heeft, dat ie verbinding kan maken...
En ja, je wordt dan een FTP-server, maar die kun je natuurlijk zo instellen dat alleen die persoon verbinding mag maken... Hij/zij krijgt zowieso een Username/Password, wat jij moet instellen...
Dan is 't nog van belang dat je in je FTP-server-programma even aangeeft waar die user allemaal wel/niet mag komen....
Kijk ff op download.com of tucows voor FTP-servers...
Op vrijdag 06 juli 2001 22:26 schreef JJJ het volgende:
Het is wel belangrijk het goed te beveiligen he! Je wil je pc natuurlijk niet doodgehackt zien
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1