Toon posts:

Draadloze koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een Ipad 2017 gekocht om mee te nemen op vakantie. Ik wil graag onderweg films kijken, maar vraag me af of het volgende mogelijk is;

Kan ik twee draadloze koptelefoons tegelijk connecten met de iPad? Ik weet dat er een splitter bestaat om twee gewone koptelefoons te connecten maar ik heb liever draadloze.

Verder vraag ik me af of iemand ervaring heeft met dit soort koptelefoons. Welke zijn aan te raden en wat is het bereik van zo'n ding?

Thanks a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of de iPad dat kan weet ik niet. Ik weet wel dat er Bluetooth koptelefoons bestaan die een share functie hebben waardoor je samen kunt luisteren. Als je nog geen koptelefoons hebt zou ik daar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb een iPhone en heb meerdere Bluetooth headphones. Je kunt wel met meerdere apparaten gelijktijdig zijn verbonden, maar je moet kiezen welke je als audio bron wilt gebruiken. Audio "delen" is in iOS dus niet mogelijk.

Bose heeft een Share functie beschikbaar voor sommige Bluetooth headphones.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:32
De iPad zelf kan dit niet. Er zijn wel headphones die dit ondersteunen zoals de Omni: https://www.jlabaudio.com/collections/bluetooth-headphones

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 19:51
Volgens mij kan je de 3.5mm audio jack van de ipad aan zo'n kastje hangen. Misschien kan je een verkoper dichter bij huis vinden om het op tijd mee op vakantie mee te nemen.