Het volgende probleem had ik ook wel eens op m'n KS7000, nu dus ook op de KS8000. Ik heb m'n HUMAX decoder op HDMI 4 poort van de connectbox aangesloten (zelfde euvel heb ik ook op de HDMI 1 poort gehad). Ik zit bij Ziggo. Als ik bv van Netflix naar kabeltelevisie wil switchen -de HUMAX staat dan gewoon al aan- en ik navigeer met m'n Samsung afstandsbediening naar het Ziggo icoontje, dan heb ik soms een zwart scherm. Om de een of andere reden laat hij niks zien, de HUMAX staat gewoon aan. Als ik dan via source naar een andere bron ga, bv TV, dan heb ik daar ook zwart beeld. Als ik dan weer op source klik en op Ziggo klik, laat de tv wel kabeltelevisie zien. Irritante en omslachtige workaround dus. Apart dat ik het eerst op m'n KS7000 had en nu op m'n KS8000. Maar ik heb hier niemand over zien klagen op het forum. Iemand een oplossing?
Welk type heb je in huis ?
En waarom niet de Horizon box van Ziggo,heb sinds half 2016 totaal geen problemen ermee,daarvoor brrrr
En waarom niet de Horizon box van Ziggo,heb sinds half 2016 totaal geen problemen ermee,daarvoor brrrr
HDCP handshake? Heeft Ziggo al iets erover gezegd of een andere firmware misschien aangeraden?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Is gewoon een handshake probleem inderdaad omdat het kastje al aan staat. Nieuw firmware kan helpen eventueel of anders mogelijk HDCP en CEC (HDMI control) gerelateerde settings uitzetten als dat kan. Als dat allemaal niet lukt, spullen in de fik en naar Siberië emigreren!
(Geintje).
Some infinities are bigger than others.
Haha de
fik
erin jaja en dat op de dinsdag avond.
En om nu HDCP(kopieer beveiliging die verplicht is in een hdmi aansluiting) en CEC uitzetten is toch niet van deze tijd.
Ik zou toch eerst meer zoeken in de brakheid van het type nr humax en daarna inderdaad de fik erin
En om nu HDCP(kopieer beveiliging die verplicht is in een hdmi aansluiting) en CEC uitzetten is toch niet van deze tijd.
Ik zou toch eerst meer zoeken in de brakheid van het type nr humax en daarna inderdaad de fik erin