Ik weet niet of die hier goed staat maar het is een netwerk probleem.
Mijn vraag
Ik heb last van Package Loss op mijn Xbox One van 100% , bij het spelen van het spel Destiny kan ik niet inloggen want ik krijg de error code Marion Berry. Alle andere Xbox One Multiplayer spellen kan ik wel normaal spelen (Overwatch/Halo/Gears of War 4 )
Echter heb ik geen package loss op mijn pc (via command prompt de codes trace en ping, alle pakketjes komen aan)
Alle relevante poorten staan open op mijn router voor Xbox One en mijn NAT type is open daarop
Hoe kan ik het package loss probleem oplossen op mijn Xbox One ? ...
Ik heb alles bedraad (PC/Xbox)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Xbox One Day 1 Edition
Sitecom WLR 8100 X8 1750
Genexis Live Titanium-22 als glasvezelmodem
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Router herstart,
Destiny opnieuw geinstalleerd
Xbox via Wifi geprobeerd
Alle stappen gevolgd in -> https://www.bungie.net/en/Help/Article/11877
Als ik op mijn telefoon een hotspot maakt via het mobiele netwerk en mijn xbox via deze hotspot verbind kan ik wel in Destiny inloggen en heb ik 3 a 4% pakketverlies. Alleen NAT type is dan strikt
Iemand enig idee?
...
Mijn vraag
Ik heb last van Package Loss op mijn Xbox One van 100% , bij het spelen van het spel Destiny kan ik niet inloggen want ik krijg de error code Marion Berry. Alle andere Xbox One Multiplayer spellen kan ik wel normaal spelen (Overwatch/Halo/Gears of War 4 )
Echter heb ik geen package loss op mijn pc (via command prompt de codes trace en ping, alle pakketjes komen aan)
Alle relevante poorten staan open op mijn router voor Xbox One en mijn NAT type is open daarop
Hoe kan ik het package loss probleem oplossen op mijn Xbox One ? ...
Ik heb alles bedraad (PC/Xbox)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Xbox One Day 1 Edition
Sitecom WLR 8100 X8 1750
Genexis Live Titanium-22 als glasvezelmodem
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Router herstart,
Destiny opnieuw geinstalleerd
Xbox via Wifi geprobeerd
Alle stappen gevolgd in -> https://www.bungie.net/en/Help/Article/11877
Als ik op mijn telefoon een hotspot maakt via het mobiele netwerk en mijn xbox via deze hotspot verbind kan ik wel in Destiny inloggen en heb ik 3 a 4% pakketverlies. Alleen NAT type is dan strikt
Iemand enig idee?
...