Vraag

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik weet niet of die hier goed staat maar het is een netwerk probleem.

Mijn vraag

Ik heb last van Package Loss op mijn Xbox One van 100% , bij het spelen van het spel Destiny kan ik niet inloggen want ik krijg de error code Marion Berry. Alle andere Xbox One Multiplayer spellen kan ik wel normaal spelen (Overwatch/Halo/Gears of War 4 )

Echter heb ik geen package loss op mijn pc (via command prompt de codes trace en ping, alle pakketjes komen aan)

Alle relevante poorten staan open op mijn router voor Xbox One en mijn NAT type is open daarop

Hoe kan ik het package loss probleem oplossen op mijn Xbox One ? ...

Ik heb alles bedraad (PC/Xbox)

Relevante software en hardware die ik gebruik

Xbox One Day 1 Edition
Sitecom WLR 8100 X8 1750
Genexis Live Titanium-22 als glasvezelmodem

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Router herstart,
Destiny opnieuw geinstalleerd
Xbox via Wifi geprobeerd
Alle stappen gevolgd in -> https://www.bungie.net/en/Help/Article/11877

Als ik op mijn telefoon een hotspot maakt via het mobiele netwerk en mijn xbox via deze hotspot verbind kan ik wel in Destiny inloggen en heb ik 3 a 4% pakketverlies. Alleen NAT type is dan strikt

Iemand enig idee?

...

Alle reacties

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-03 09:16
Rockvee2 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:56:
Ik weet niet of die hier goed staat maar het is een netwerk probleem.

Mijn vraag

Ik heb last van Package Loss op mijn Xbox One van 100% , bij het spelen van het spel Destiny kan ik niet inloggen want ik krijg de error code Marion Berry. Alle andere Xbox One Multiplayer spellen kan ik wel normaal spelen (Overwatch/Halo/Gears of War 4 )

Echter heb ik geen package loss op mijn pc (via command prompt de codes trace en ping, alle pakketjes komen aan)

Alle relevante poorten staan open op mijn router voor Xbox One en mijn NAT type is open daarop

Hoe kan ik het package loss probleem oplossen op mijn Xbox One ? ...

Ik heb alles bedraad (PC/Xbox)

Relevante software en hardware die ik gebruik

Xbox One Day 1 Edition
Sitecom WLR 8100 X8 1750
Genexis Live Titanium-22 als glasvezelmodem

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Router herstart,
Destiny opnieuw geinstalleerd
Xbox via Wifi geprobeerd
Alle stappen gevolgd in -> https://www.bungie.net/en/Help/Article/11877

Als ik op mijn telefoon een hotspot maakt via het mobiele netwerk en mijn xbox via deze hotspot verbind kan ik wel in Destiny inloggen en heb ik 3 a 4% pakketverlies. Alleen NAT type is dan strikt

Iemand enig idee?

...
Hoe zit de hele boel aangesloten? Maak indien mogelijk een simpele tekening. Des te meer info, des te beter. Wellicht heb je een gare switch/kabel/router/whatever.

En hoe meet jij je package loss via je Xbox, en van welke bron naar welke bestemming "meet" je dit?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-03 10:06

nexhil

BAM!

EricNL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:23:
[...]

En hoe meet jij je package loss via je Xbox, en van welke bron naar welke bestemming "meet" je dit?
Er zit een redelijke snelheid meter/test in de xbox met PL weergave.

Wat je eens zou kunnen proberen is overal ipv 6 uitschakelen.
Ik heb in het verleden wat problemen gezien met DNS en IPV 6 op de XO

Nadat ik IPV 6 in de router had uitgezet en gezorgd had dat de ONE alleen ipv 4 adressen had bij de netwerk instellingen liep het als een zonnetje.

Maak even een foto van wat je ONE nu weergeeft. Daar kunnen we ook wat mee.

• Rockvee2
  • Niet online
Ik kan geen tekening maken maar wel een goede omschrijving geven hoe het is aangesloten

Genexis Modem - Sitecom X8 1750 router - ethernetkabel naar de eerste verdieping en daar gaat de kabel in een Konig 8 Port Gigabit Switch, vanaf daar er een kabel naar de Xbox One en nog een kabel naar de pc.

Ik heb al 3 verschillende ethernet kabels geprobeerd tussen de Konig-Xbox One maar nog steeds de package loss en het niet kunnen inloggen in Destiny

Het is een IPV4 email adres

Plaatjes Xbox One

• Rockvee2
  • Niet online
Schop?

• Rockvee2
  • Niet online
Schop. Heb nog steeds het probleem. Nu ook met Call of duty Remastered op de Xbox One.

• SamFisher_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-03 23:15
Zelfde probleem hier met Warzone. Ik heb alleen geen last van 100% packetloss, maar vaak tussen 50-80%. Heb je inmiddels een oplossing gevonden, TS?

Heb zelfde opzet als TS. Glaszvezel via Solcoan. Opstelling Genexis --> TP-Link C2600 als Modem/Router --> TP-Link Switch --> Xbox One. Alles bedraad cat6.

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb geen idee meer hoe ik het probleem heb opgelost. Mijn packetloss is nu voor zeer lange tijd 0%

Zit alles goed qua bekabeling? Al een keer de netwerk instellingen weggegooid en opnieuw aangemeld? Je Xbox een vast IP gegeven en in je router de poorten opengezet zodat je NAT Type op Open staat ?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee