hosting -> dataverkeer

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok ik wil een site hosten op een .nl domein, maar ik kan maar geen goede host vinden die oneindig dataverkeer in het pakket heeft. Dat staat er wel en dan lees de voorwaarden als je een mailtje staat met wat ze onder normale omstandigheden bedoelen zeggen ze 3gigabyte of zo.
Ik heb dus genoeg dataverkeer nodig voor een normale site met 1000 bezoekers (wat plaatjes, stukjes plain text met een php nieuwssysteem), en als het kan zou ik ook graag mijn forum erop kwijt kunnen.
Iemand een idee?

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Lees de faq: [topic=154738]

Dan had je deze link gevonden: http://www.webhosters.nl

Pleur hier maar snel een slotje op voordat iedereen weer loopt te spammen en te flamen op elkaar...

• StephaN900
  • Niet online
geen slotje aub als je daar naar onbeperkt zoekt geeft hij er veel maar dat is allemaal onbeperkt dataverkeer*

*zie de voorwaarden
Wat er op neer komt dat ik mijn site er niet kwijt kan

• Mark
  • Laatst online: 06-05 22:26
Onbeperkt dataverkeer bestaat simpelweg niet.....En als het gaat om die site in je sig, je maakt mij niet wijs dat deze niet op een standaard WideXS/Vuurwerk/2Fast/enz account kan. Meestal is dit met 10 gig dataverkeer oid.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Dataverkeer is zoiets als goud, als je er meer van wilt dan moet je ervoor betalen.

• StephaN900
  • Niet online
Nee gaat om een andere site, maar kingdomnet.nl heeft 2000 bezoekers per dag (nu 1500 weinig mensen achter de pc met dit weer) en stel ze bekijken in ieder geval 3 pagina's dan is dat iets van 180kb (pagina, plaatjes die ze bekijken) keer 2000 is 360000kb per dag is 10800000 kb per maand is 10080mb maar ik weet zeker dat het meer is aangezien er veel plaatjes op staan en ook wat downloads, en een hq plaatje is 80kb(de layout is al 60kb). Ok maar dan heb ik dus een server nodig met 10gb.
Iemand een goed idee?

• StephaN900
  • Niet online
Oh ja voor kingdomnet moesten we een nieuwe host zoeken omdat hij teveel dataverkeer maakte (met de rest van dgnet) nu een dedicated, maar daar kan deze site niet op. ;)

Verwijderd

dat mensen zo enorm DOM (sorry hoor) blijven, dat paar keer per week de topic "ik zoek onbeperkt dataverkeer" voorbij komt... |:(

Verwijderd

[off topic]
k vin het jammer dat je zoveeel tijd besteed aan van die dinge als pokemon en digimon enzo jezus man grow up, maja

het design en de site steke trouwens wel goed in elkaar,
mijn complimenten
[/offtopic]

Verwijderd

Hmm bij mag je onbeperkt dataverkeer zonder beperkingen. Kost je alleen 7500 gulden per maand. Je krijgt van mij een machine die ik beheer en de rest is up to you.

Intresse ik hoor het hier wel :)

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 19:45 schreef NewAgePerformance het volgende:
Hmm bij mag je onbeperkt dataverkeer zonder beperkingen. Kost je alleen 7500 gulden per maand. Je krijgt van mij een machine die ik beheer en de rest is up to you.

Intresse ik hoor het hier wel :)
daar haal ik me isdn lijntje wel 24/7 er uit:) en idd onbeperkt trekken...alleen je haalt het met max 8k/sec erover heen maar das ander verhaal :)

Verwijderd

Bij mij haal je max 10mbit dus hoeveel KB/Sec is dat ook alweer dit warme weer heb ik geen zin in rekenen het is in ieder geval een berg.

hehe wel full duplex dan he :)

• The Source
Kbit * 1024 = Mbit

[edit]
Ja, er stond Kbyte ipv Mbit |:(

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Op vrijdag 06 juli 2001 20:54 schreef The Source het volgende:
Kbit * 1024 = Kbyte
Vreemde bytes heb jij :D

• The Source
Op vrijdag 06 juli 2001 22:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Vreemde bytes heb jij :D
Danm... het is echt erg met mij! Zal wel door de hitte komen. Uiteraard moet Kbyte -> Mbit worden |:(

• StephaN900
  • Niet online
Ja ik begrijp wat jullie bedoelen ik zoek ook geen host voor een site met 100000 bezoekers, maar zoals ik al zei 1000 incl messageboard. Maar ik heb dan aan 10 gig genoeg volgens jullie?
Oh ja kingdomnet is een beetje als een experiment begonnen (wilde een site maken en las nog in de krant over dat pokemon vandaar dat en daarna dragonball, want het verdiende nogal lekker)

Oh ja ik heb trouwens deze host gevonden: http://www.b2bhosting.nl/ moet alleen nog even antwoord krijgen op mijn mail van wat zij onder onbeperkt dataverkeer verstaan ;).

En het gaat dus niet om de hosting van die dragonball site die staat op een dedicated.

• HGM
  • Niet online

HGM

staat er toch: * fair use policy (regulier gemiddeld verbruik

• StephaN900
  • Niet online
Ja maar hoeveel gb verstaan ze daar onder?

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 12:12 schreef StephaN het volgende:
Ja maar hoeveel gb verstaan ze daar onder?
das altidj de vraag, maar waarsch niet meer dan 2

Verwijderd

onbeperkt bestaat gewoon wge niet. Elke host die dit aanbiedt met je vermijden, omdat jue nooit weet wat hun fair vinden.

Stel heb een klant die ik niet mag, maar maar 100 mb per maand trekt. Dit is onder de fair use policy, maar omdat iuk hem niet mag kan ik hem er wel van aftrappen met als rede dat ie teveel dataverkeer verbruikt. Je weet dus nooit wat ze verstaan onder fair. Dit lkan 10 mb zijn maar ook 10 gb per maand.

• StephaN900
  • Niet online
JA, dat bedoel ik dus ik moet zoeken naar een host met een beperkt aantal dataverkeer (10gb)?

Verwijderd

Ja je moet inderdaad zoeken met een beperkt aantal dataverkeer. Of je moet met een host afspreken dat je onbeperkt dataverkeer krijgt waarbij in een contract staat dat je minimaal een hoeveelheid van x gb per maand mag verstoken.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 19:17
Op vrijdag 06 juli 2001 18:43 schreef StephaN het volgende:
Nee gaat om een andere site, maar kingdomnet.nl heeft 2000 bezoekers per dag (nu 1500 weinig mensen achter de pc met dit weer) en stel ze bekijken in ieder geval 3 pagina's dan is dat iets van 180kb (pagina, plaatjes die ze bekijken) keer 2000 is 360000kb per dag is 10800000 kb per maand is 10080mb
Lekker simpel gedacht. Browsers hebben niet voor niets een cache.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• StephaN900
  • Niet online
Bij kingdomnet gaat het vooral voor de pics, stel je gaat naar wallpapers toe, dan laat hij eerst alle thumbs 5kb per stuk en dan gaat iemand een wallpaper openen is ook weer 100kb (snapt u het? ;) )
Pagina: 1