Wat heb je zelf al geprobeerd?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Internet explorer ook geen succes
[ Voor 22% gewijzigd door ElkeGaming op 27-06-2017 16:26 ]
Kortom, geef eens wat meer informatie, zodat we je verder kunnen helpen?
[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 27-06-2017 16:26 ]
hardware: intel i7 6800k, 16gb ram, 2x gtx 980, osd win 10
adblocker: adaware ad block en adblock plus (werkte ervoor altijd)
[ Voor 40% gewijzigd door ElkeGaming op 27-06-2017 16:31 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik heb ze verwijderd en chrome afgesloten. Opnieuw in gelogd maar nog steeds niksDirk schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:38:
Zet die adblockers toch maar eens uit, adblockers op een pagina bedoeld voor advertenties... dat bijt elkaar.
V&A Feedback => Stoute Bugs
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Intentionally left blank
Waar kun je dat doen?crisp schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:48:
Ik kreeg de cookiemuur bij impersonate. Heb die uiteindelijk weggeklikt en zie nu geen rare dingen meer. @ElkeGaming: heb je er nu nog last van?
"impersonate" is iets dat alleen gebruikers met een rode naam kunnen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat is voor betaalde personen dan?Raven schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:41:
[...]
"impersonate" is iets dat alleen gebruikers met een rode naam kunnen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zoals Raven al aangeeft is dat een functie voor ons devvers waarmee wij een sessie van een gebruiker kunnen overnemen
Maar heeft het je probleem nu opgelost?
Intentionally left blank
En met een andere browser of ander device?ElkeGaming schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:05:
ik kan er nog altijd niet op.
Intentionally left blank
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat ken ik nietKees schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:22:
En zie je ook gekke dingen in de console (die je met F12 meestal kan openen) of in de netwerktab?