Toon posts:

Drivers Digicam II Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben zo stom geweest om een digicam bij de KPN aan te schaffen. Ik krijg um alleen niet aan de praat onder windows 2000, heeft iemand een oplossing of de juiste drivers?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Geef eens wat meer info? wat is het precies en welk merk is het?
Is er geen site van de fabrikant?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57

Arjan A

Cenosillicafoob

Als-ie onder win9x wel werkt moet je daar eens proberen wat voor merk het echt is of wat het typenummer is. Een search op Google daarmee kan je al een heel eind op weg helpen.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de ellende juist. De KPN brengt die dingen uit onder hun eigen naam. Er is geen andere fabrikants naam te vinden.
Het is een USB webcam.
Onder Win9x weet ik niet of die draait, want daar heb ik het niet op kunnen proberen.
Is er niemand die toevallig zo'n ding heeft en um onder een Win9x versie aan de praat heeft gekregen? Misschien kan diegene zien hoe ie heet.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:09 schreef Norrie het volgende:
Dat is de ellende juist. De KPN brengt die dingen uit onder hun eigen naam. Er is geen andere fabrikants naam te vinden.
Staan er nergenst FCC ID's oid? Nummertjes, logo's, dat soort spul? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nop .. Logo is van de KPN .. nummertjes weet ik niet precies meer, want op het moment ligt ie op m'n werk, daar kom ik morgen pas weer :)

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 11:46 schreef Norrie het volgende:
Nop .. Logo is van de KPN .. nummertjes weet ik niet precies meer, want op het moment ligt ie op m'n werk, daar kom ik morgen pas weer :)
Hoi, ik ken ook zo'n leip die zo'n kreng heeft gekocht. Hier hetzelfde probleem.
Hebben jullie dat ding al aan de praat gekregen ? ;-)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

er moet toch ergens een nr op staat, daarmee kan je opzoeken wat het merk is
Pagina: 1