In het verleden heb ik wel eens die van IGN gebruikt en momenteel zit ik een beetje met Excel en Google Drive te werken, maar ik zou toch eens willen kijken of er niet een fancier cloud oplossing is tegenwoordig!
In z'n algemeenheid ben ik benieuwd wat de mede-Tweakers gebruiken voor het bijhouden van hun game collectie (maar ik zou het ook nog kunnen overwegen voor cd's, dvd's, blu-ray's, boeken, comics, action figures).
Aantal voorbeelden zijn:
backloggery.com
collectorz.com
grouvee.com
raptr.com
www.reddit.com/r/gamecollecting/wiki/collectionspreadsheet
retrocollect.com
vgcollect.com
Tijd geleden dat ik er een beetje in verdiepte, maar ik heug me dat collectorz er wel fancy uit zag, en ook zo'n beetje de enige waar ook andere databases dan games worden bijgehouden. Het is er wel ook een waar je voor moet betalen.
vgcollect.com heb ik ook wel positieve geluiden over gelezen.
Maar ben benieuwd naar ervaringen en keuzes van anderen!
EDIT:
Aanvullend, wat videogames betreft zou ik het ook fijn vinden als er filters op genre en aantal spelers op zit! (en natuurlijk welk systeem)
In z'n algemeenheid ben ik benieuwd wat de mede-Tweakers gebruiken voor het bijhouden van hun game collectie (maar ik zou het ook nog kunnen overwegen voor cd's, dvd's, blu-ray's, boeken, comics, action figures).
Aantal voorbeelden zijn:
backloggery.com
collectorz.com
grouvee.com
raptr.com
www.reddit.com/r/gamecollecting/wiki/collectionspreadsheet
retrocollect.com
vgcollect.com
Tijd geleden dat ik er een beetje in verdiepte, maar ik heug me dat collectorz er wel fancy uit zag, en ook zo'n beetje de enige waar ook andere databases dan games worden bijgehouden. Het is er wel ook een waar je voor moet betalen.
vgcollect.com heb ik ook wel positieve geluiden over gelezen.
Maar ben benieuwd naar ervaringen en keuzes van anderen!
EDIT:
Aanvullend, wat videogames betreft zou ik het ook fijn vinden als er filters op genre en aantal spelers op zit! (en natuurlijk welk systeem)
[ Voor 7% gewijzigd door Shadow_Zero op 01-11-2017 13:58 ]