Op school leerde ik PHP voor de back-end/server-side in web development. Tijdens mijn eerste stage werkte ik ook met een PHP based back-end framework (Yii2). Nu tijdens me huidige stage is het een Python framework voor de back-end en een JavaScript framework voor de front-end.
Ik heb geleerd dat de meeste web servers in C en C++ zijn geschreven. Is het niet handiger om werk te zoeken waar bedrijven C based back-end/server-sided frameworks gebruiken?
Voor de front-end lijkt mij een JavaScript based framework handiger?
Kan iemand mij hier input bij geven? Bij Python dacht ik gelijk als eerst aan domotica en robotica en bij PHP denk ik nu aan een vergemakkelijkerdere versie van het programmeren in C voor web.
Ik heb geleerd dat de meeste web servers in C en C++ zijn geschreven. Is het niet handiger om werk te zoeken waar bedrijven C based back-end/server-sided frameworks gebruiken?
Voor de front-end lijkt mij een JavaScript based framework handiger?
Kan iemand mij hier input bij geven? Bij Python dacht ik gelijk als eerst aan domotica en robotica en bij PHP denk ik nu aan een vergemakkelijkerdere versie van het programmeren in C voor web.