Toon posts:

Help ik heb een ping van 3000 met kabel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Howdy Peoplez

Nu ik heb een beetje een probleem ik speel regelmatig unreal tournament en nu heb ik last van het feit dat ik zeer hoge ping heb met een kabel verbinding.

Ik weet zelf niet meer waar het aan kan liggen, ik heb een Amd Athlon 800mhz 128mb ram en een Geforce 2 kaart met 32mb. ik heb al verschillende ethernetkaarten geprobeert zoals 3Com en realtek en deze werken goed maar mijn ping verbeterd niet.

Als iemand mij hierbij kan helpen graag, Ik ben klant bij chello en en heb al gekeken of het probleem daar lag maar met verschillende test is er telkens niets aan de hand, Ik heb aan een ping-monitor gehangen voor 3 dagen en heb verschillende download test gedaan dus Ik Don't Freakin Know anymore!!!!!!!!!!!

Verwijderd

sorry hoor, maar dit ligt echt aan chello, hebben andere mensen bij jou in de buurt hier ook last van?

Verwijderd

wat natuurlijk ook kan is dat je op amerikaanse servers speelt, probeer eens op nederlandse servers te spelen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:23
Is de ping naar je gateway en b.v. tweakers.net goed?
Zo ja, dan heeft het iets met je spel te maken

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

ik weet hoe dat heet in UT maar misschien moet je de "rate" (zo heet het in quake en CS) aanpassen voor kabel?

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Topicstarter
Hee hallo het maakt niet uit op welke server ik speel, jolt NGI Skynet Demon Win servers overal heb ik die pokke lag. En ik zou als het goed is niets opnieuw hoeven te configureren want ik kan al meer als een jaar goed spelen met deze setup en de laatste paar dagen heb ik hier last van ik post hiet nog iets in het forum en mocht dat niet helpen dan zal ik chello maar weer op moeten bellen maar dan zal ik niet zo aardig zijn >:)

Verwijderd

ping chello eens in DOS, type: ping www.chello.nl -t

Dan krijg je zoiets als dit waarbij het dikgedrukte getal het belangrijkst is..

Pinging www.chello.nl [212.83.64.248] with 32 bytes of data:

Reply from 212.83.64.248: bytes=32 time=28ms TTL=247
Reply from 212.83.64.248: bytes=32 time=28ms TTL=247

Is dat getal laag dan ligt het niet aan chello..

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
ik heb ook altijd hoge pings, en heb IGR, weet iemand waardoor dit komt? :P >:)

Steam

Verwijderd

Topicstarter
ben ik weer, heb net die ping test gedaan en het varieert van time 27 t/m time 96 de standaartwaarde is ongeveer 55 ms.

Ligt het nu aan chello of niet???

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 19:39 schreef ThA-CoW het volgende:
ben ik weer, heb net die ping test gedaan en het varieert van time 27 t/m time 96 de standaartwaarde is ongeveer 55 ms.

Ligt het nu aan chello of niet???
nee, het probleem is dus niet chello, heb je geen andere online spelletjes, counterstrike bv ?

zo kan je een paar test doen..

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
misschien is de server waarop je speelt gewoon gaar :?

Verwijderd

Het ligt denk ik ook niet aan chello,das gisteren weer goed geworden.Speel eens op een andere server

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 15:11
hmmz, waar woon je. kheb ook chello (elburg in gelderland) en heb nog nergens last van gehad. kheb bij chello een ping van gemiddeld 30. chello is over het algemeen vrij snel, en ik heb nog niemand horen klagen over een lage ping. Toch is 96 vrij hoog voor chello, zelfs 55 vindt ik aan de hoge kant. Wat is je downloadsnelheid.
Gebruik eens gamespy 3d (duz niet arcade :r )
en rank de gevonden servers op ping, kijken of ze allemaal zo sloom zijn. Anders geeft format c: misschien een uitkomst :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 09:15
Op zaterdag 07 juli 2001 15:49 schreef DarkShadow het volgende:
hmmz, waar woon je. kheb ook chello (elburg in gelderland) en heb nog nergens last van gehad. kheb bij chello een ping van gemiddeld 30. chello is over het algemeen vrij snel, en ik heb nog niemand horen klagen over een lage ping.
Zul je toch ff wat vaker online moeten lezen en ervaringen echt moeten lezen want wat jij zegt klopt niet.
Op zaterdag 07 juli 2001 15:49 schreef DarkShadow het volgende:
Anders geeft format c: misschien een uitkomst :)
Dit is misschien wel het meest achterlijke advies dat ik ooit heb gehoord, formatten voor een ping??? Je bent niet goed snik. Kijk als het nou een hardware lag is licht het anders maar je ping???? Je bent een :Y)

Greetingz,

p.s.
Mijn advies:

Ik zou een keertje op verschillende tijden gaan spelen. Inderdaad andere servers zoeken. En ervaringen van andere gebruikers vragen. Want met zo'n ping is niet fatsoenlijk te spelen. Heb ik nog 1 vraagje.. was die ping constant??

Nogmaals

Greetingz,

Verwijderd

Topicstarter
Hallo zeg lezen jullie niet al het comentaar ik heb al gezegd dat het niet uitmaakt welke server ik pak in Nederland Duitsland Belgie Frankrijk Engeland ik heb elke keer dat gezeik en je bent echt een achterlijke mongool met je Format oplossing Jeez In Elburg zijn ze ook niet al te snugger en jij vind een ping van 55 al te hoog man ik heb bij een normale gamesesie al een ping van over 200 geef mij een ping van 99 of 55 en ik schiet alles neer wat beweegt, anyways ik heb chello nog eens een keer opgebeld blijkt dat die vuile zakkenwassers mijn vorige storingsmelding niet eens hebben verwerkt, nu heb ik ze vandaag al eens laten weten hoe ik daarover denk en mochten ze me weer naaien dan ga ik eens naar upc headquarters in helmod en dan zullen we eens zien wat ze daarover te zeggen hebben. En ik moet nog even kwijt chello stabiel en zonder klachten?? moOoOooOoHuhahahaha chello heeft een storingsdienst waarbij je godverdomme geld moet betalen en waarom denk je dat dit zo is?? Omdat ze zoveel klachten hadden en zoveel telefoontjes kregen dat ze daar verlies op gingen draaien dus Darkshadow val terug in het gat waar je vandaan komt man en kom terug als je iets zinnigs te zeggen hebt en buzzer thx for the advice ik weet ook wel dat je gelijk hebt met op andere tijden spelen maar ik betaal geen 90 piek per maand om s'avonds om 3 uur te kunnen spelen.

Well laterz people

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met behulp van het programma VisualRoute

(Te downloaden bij http://www.download.com)

kun je exact zien welke route je verbinding neemt (grafisch) en waar hoeveel vertraging optreedt.

Ikzelf speel regelmatig UT via MXStream (XS4all) en merkte dat de XS4all servers een tijdje geleden voor veel vertraging zorgden..
Ook gebeurt het nog weleens dat de router hier voor de vertraging zorgt..

Misschien dat je met dit programma een verklaring voor de vertraging vindt?

Nothing is impossible

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 17:31 schreef ThA-CoW het volgende:
Hallo zeg lezen jullie niet al het comentaar ik heb al gezegd dat het niet uitmaakt welke server ik pak in Nederland Duitsland Belgie Frankrijk Engeland ik heb elke keer dat gezeik en je bent echt een achterlijke mongool met je Format oplossing Jeez In Elburg zijn ze ook niet al te snugger en jij vind een ping van 55 al te hoog man ik heb bij een normale gamesesie al een ping van over 200 geef mij een ping van 99 of 55 en ik schiet alles neer wat beweegt, anyways ik heb chello nog eens een keer opgebeld blijkt dat die vuile zakkenwassers mijn vorige storingsmelding niet eens hebben verwerkt, nu heb ik ze vandaag al eens laten weten hoe ik daarover denk en mochten ze me weer naaien dan ga ik eens naar upc headquarters in helmod en dan zullen we eens zien wat ze daarover te zeggen hebben. En ik moet nog even kwijt chello stabiel en zonder klachten?? moOoOooOoHuhahahaha chello heeft een storingsdienst waarbij je godverdomme geld moet betalen en waarom denk je dat dit zo is?? Omdat ze zoveel klachten hadden en zoveel telefoontjes kregen dat ze daar verlies op gingen draaien dus Darkshadow val terug in het gat waar je vandaan komt man en kom terug als je iets zinnigs te zeggen hebt en buzzer thx for the advice ik weet ook wel dat je gelijk hebt met op andere tijden spelen maar ik betaal geen 90 piek per maand om s'avonds om 3 uur te kunnen spelen.

Well laterz people
LOL :D, ja joh ga iedereen dissen, dan helpen we je meteen |:(

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 08 juli 2001 17:31 schreef ThA-CoW het volgende:

Well laterz people
Met leestekens leest toch een stuk beter hoor :)

BF1: Don-Panio

Verwijderd

[|]Off topic[|]
dat is nou CHELLO he :+

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 06 juli 2001 18:41 schreef JeanLucPicard het volgende:
ik heb ook altijd hoge pings, en heb IGR, weet iemand waardoor dit komt? :P >:)
Casema heeft daar ook last van :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 15:12 schreef Qorne het volgende:
[|]Off topic[|]
dat is nou CHELLO he :+
Dit slaat nergens op. Ik speel dus ook online met Chello en heb idd ook zeer lage pings varierend van 25-50 op zijn hoogst.

Van mij zal Chello niets anders dan lof ontvangen over hun dienst (behalve de upload na dan :+ )

Verwijderd

Kijk, weet je wat volgens mij bij jouw het probleem is?
Jij hebt zeker van die mp3 zoek progjes en download versnellers (Kazan, gozilla, Dap, beerware, je kent ze wel)in het geheugen staan (die frummelen zichzelf altijd in je startup). Die dingen reserveren voor zichzelf allemaal bandbreedte.
Zet voor het gamen die zooi uit, en je zult zien!
Veel sneller en lage ping
Pagina: 1