Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een (slimline) versterker met de mogelijkheid om muziek te streamen vanaf ios en android en het liefst ook met internetradio.
Ik heb beperkte ruimte in mijn kast en vond via Google beide type versterkers.
Ik begrijp dat de Marantz warmer zou worden ivm ander type eindtrap? Ik heb niet zoveel eisen qua volume, er komen in eerste instantie twee witte boekenplank speakers aan liefst vergelijkbaar met Jamo S404/Argon6350 of hebben jullie andere tips.
Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS en Android
compact nodig ivm inbouw in kast
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De Marantz nr1607 en de Pioneer vsx510
de vragen zijn dus, welke van de twee is functioneel het beste alternatief? Heb ik een alternatief over het hoofd gezien. De Marantz kan ik nu als demo aanschaffen voor 400,-
Ik hoor het graag.
...
Ik ben op zoek naar een (slimline) versterker met de mogelijkheid om muziek te streamen vanaf ios en android en het liefst ook met internetradio.
Ik heb beperkte ruimte in mijn kast en vond via Google beide type versterkers.
Ik begrijp dat de Marantz warmer zou worden ivm ander type eindtrap? Ik heb niet zoveel eisen qua volume, er komen in eerste instantie twee witte boekenplank speakers aan liefst vergelijkbaar met Jamo S404/Argon6350 of hebben jullie andere tips.
Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS en Android
compact nodig ivm inbouw in kast
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De Marantz nr1607 en de Pioneer vsx510
de vragen zijn dus, welke van de twee is functioneel het beste alternatief? Heb ik een alternatief over het hoofd gezien. De Marantz kan ik nu als demo aanschaffen voor 400,-
Ik hoor het graag.
...
[ Voor 12% gewijzigd door lsp op 27-06-2017 14:55 ]