bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Verwijderd
Ik heb hier naast het origineel natuurlijk ook een 'backup', maar die's niet bootable...
dus dat zou het één-en-ander verklaren.
Server en Advanced Server zijn ook bootable
Komt het door de brandprogramma's dat het bootblock niet 1 op 1 meegaat of is het een soort beveiliging?
Verwijderd
Is illegaal dus hoort het niet thuis op GoT
Verwijderd
Onzin: uit de faq : http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11#11Op vrijdag 06 juli 2001 18:07 schreef michielk het volgende:
BLAAT
Op deze homepage van traag staat hoe het moet.
Uhm, klok en klepel verhaal? Wel eens goed de FAQ gelezen?Op vrijdag 06 juli 2001 18:07 schreef michielk het volgende:
Hier mag geen antwoord op gegeven worden of zelfs maar de vraag gesteld.....
Is illegaal dus hoort het niet thuis op GoT
Virussen? Scan ze hier!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Oh trouwens, door het slipstreamen is het bootprobleem helemaal niet zo illegaal
Had ook Traag's page (met een missende link) en soortgelijke gezien. Thanks again.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Die heeft geen GUIOp vrijdag 06 juli 2001 18:37 schreef Tonnes het volgende:
Arj?
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Waarschijnlijk heeft ie het origineel thuis liggen....
Nuh, zoals gezegd vond ik het enkel interessant om te zien dat een hoop mensen een niet bootable cd hebben, en vroeg ik me af of dit standaard al zo was of dat zoveel mensen of op de verkeerde manier backuppen (kopieren?) of slipstreamen. Als je dan ziet dat er een truc is om de cd (weer) bootable te maken wekt dat de indruk dat zo'n originele al niet bootable is, omdat in dat verhaal vaak over een te downloaden bootfile gesproken wordt en niet over hoe je je originele cd hiervoor gebruikt voor het kopieren van de bootsector. Kan me nu echter voorstellen dat dit te maken heeft met het ongemak om hem uit te lezen..
Bill Gates is de rijkste man ter aardkloot dus er zijn wel wat mensen die het echt kopen geloof ik...Op zaterdag 07 juli 2001 17:36 schreef Tonnes het volgende:
Wie koopt er nou een OS van 900 piek..
Wees consequent, maar niet altijd
Rar? Cab (open je bijv met Winrar of Winzip)?Op vrijdag 06 juli 2001 18:38 schreef Traag het volgende:
[..]
Die heeft geen GUI
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Volgens mij hebben de meeste personen geen legale cd. Vandaar dat die file aangeboden wordt. Met Nero (en diverse freeware tools) kan je volgens mij op vrij eenvoudige wijze de bootsector van de cd dumpen in een file.Op zaterdag 07 juli 2001 17:36 schreef Tonnes het volgende:
Wie koopt er nou een OS van 900 piek..
Nuh, zoals gezegd vond ik het enkel interessant om te zien dat een hoop mensen een niet bootable cd hebben, en vroeg ik me af of dit standaard al zo was of dat zoveel mensen of op de verkeerde manier backuppen (kopieren?) of slipstreamen. Als je dan ziet dat er een truc is om de cd (weer) bootable te maken wekt dat de indruk dat zo'n originele al niet bootable is, omdat in dat verhaal vaak over een te downloaden bootfile gesproken wordt en niet over hoe je je originele cd hiervoor gebruikt voor het kopieren van de bootsector. Kan me nu echter voorstellen dat dit te maken heeft met het ongemak om hem uit te lezen..
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.
Nee, niet iedere originele Win 2000 CD is bootable. Als je een MSDN Universal abonnement hebt dan krijg je Windows 2000 op een CD waar zowel Professional, Server als Advanced Server op staan. Je moet kiezen voor een van die drie door de vier bijbehorende bootfloppies (waarvan de images ook op de CD staan) aan te maken en daarmee te booten. De CD's die je in de winkel koopt zijn wel allemaal bootable, voor zover ik weet.
Verwijderd
Nee man, die kerel is gewoon fake weetje.Op zondag 08 juli 2001 07:48 schreef Ook het volgende:
[..]
Bill Gates is de rijkste man ter aardkloot dus er zijn wel wat mensen die het echt kopen geloof ik...
Eigenlijk worden er in die Windows dozen cocaine verstuurd. Dat verklaard ook meteen waarom zo een doosje kopen in de winkel zo duur is.
Verwijderd