Mijn vraag
Ik ga binnenkort, over 1 of 2 maanden mijn pc bouwen. Graag zou ik dus nog wachten tot de RX 570 & 80 Weer goed beschikbaar zijn. Een 1070 lijkt mij geen optie, aangezien er nog een aardig prijskaartje aan zit. Bovendien komen er misschien binnenkort weer nieuwe 10xx videokaarten uit. Kortom, ik heb met behulp van Pricewatch alle RX 570 & 80tjes bekeken maar ik kwam er niet uit welke de beste prijs kwaliteit verhouding had.
Ook weet ik niet in hoeverre de snelheden die aangegeven uitmaken. Dus bijvoorbeeld Base Clock en Turboclock frequenties.
TL;DR
*RX 570 Beste Prijs Kwaliteit verhouding.
*RX 580 Beste Prijs Kwaliteit verhouding.
*Van Beide, welke heeft de beste fps/euro?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus ROG Strix B350-F Gaming
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gigabyte AORUS RX 570 4GB: Lijkt mij wel een goede optie.
Alvast bedankt voor jullie input en alle info kan helpen
Ik ga binnenkort, over 1 of 2 maanden mijn pc bouwen. Graag zou ik dus nog wachten tot de RX 570 & 80 Weer goed beschikbaar zijn. Een 1070 lijkt mij geen optie, aangezien er nog een aardig prijskaartje aan zit. Bovendien komen er misschien binnenkort weer nieuwe 10xx videokaarten uit. Kortom, ik heb met behulp van Pricewatch alle RX 570 & 80tjes bekeken maar ik kwam er niet uit welke de beste prijs kwaliteit verhouding had.
Ook weet ik niet in hoeverre de snelheden die aangegeven uitmaken. Dus bijvoorbeeld Base Clock en Turboclock frequenties.
TL;DR
*RX 570 Beste Prijs Kwaliteit verhouding.
*RX 580 Beste Prijs Kwaliteit verhouding.
*Van Beide, welke heeft de beste fps/euro?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus ROG Strix B350-F Gaming
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gigabyte AORUS RX 570 4GB: Lijkt mij wel een goede optie.
Alvast bedankt voor jullie input en alle info kan helpen