T-Mobile - slechte ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 744 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat1984v
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-01 16:15
Op 11 april 2017 werd mijn vriendin gebeld door medewerkers van Provider Adviseur.
-Of we interesse hadden in T-Mobile. -
Zij gaf mij aan dat T-Mobile en KPN (huidige provider) blijkbaar samen zijn gegaan en dat ze aanbieding kon doen voor T-mobile thuis. Tijdens dit gesprek heeft ze meerdere keren aangegeven dat ik alleen vrijblijvend informatie wil ontvangen en dat ze absoluut geen vast contract wil.
De medewerkster heeft toen aangegeven dat het puur om een offerte ging en dat we in de mail op een roze balk moest klikken zodat de aanbieding in ieder geval voor 2 weken bleef staan. Helaas werd toen op een slinkse wijze een contract aangesmeerd.

Ik heb direct geprobeerd deze bestelling te annuleren met de door hun aangegeven telefoonnummer. Deze werd gewoon niet opgenomen en na enig wachten ook gewon opgehangen! Via Mail, Facebook en telefoon heb ik het geprobeerd op te zeggen, maar dat was ook al niet voldoende.
Ik moest een aangetekende brief sturen wilde ze het eindelijk snappen dat ik echt geen klant wilde worden!

Een aangetekende brief kost zo'n 8 euro. ik vroeg een tientje schadevergoeding. Vind ik niet meer dan redelijk. Helaas heb ik deze nooit ontvangen.
Dat er fouten gemaakt worden, dat kan gebeuren. Een misverstand is nu eenmaal menselijk. Maar dat hoor je wel netjes op te lossen. En precies hier heeft T-Mobile lak aan. Vandaar dat ik dit verhaal ook openbaar zet. Hebben ze aan zichzelf te danken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 16:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Je kunt je beklag beter schrijven in een shopreview https://tweakers.net/shopreview/7620/t-mobile/shopreviews/. Aangezien het forum meer is voor discussies en niet zo zeer voor een beklag.

Advies voor jou en jouw vriendin, hang de volgende keer de telefoon gewoon op en ga vooral niet klikken op links in de mail of in dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 21:15
Deze club: http://www.provideradviseur.nl/ ?
Lijkt weinig met t-mobile zelf te maken te hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Sta je nu eigenlijk niet tegen de verkeerde partij te ageren ? Zover ik lees is http://www.provideradviseur.nl/ (ProviderAdviseur B.V.,Hoofdvestiging KvK 64971996 Vestigingsnr. 000033737479 Burg van Reenensingel 101 2803PA Gouda) geen T-Mobile. Als dit bedrijf je iets heeft aangesmeert (mail/telefoon), dan ga je toch als eerste daar an de beltrekken ?
Wij zijn partner van T-Mobile Thuis, Fiber, Stipte, KPN, Xs4all, Telfort, Engie, Essent, Energiedirect.nl,Greenchoice, Nuon, Budgetenergie, Nederlandse Energiemaatschappij en meer.
Dit lijkt gewoon een colportatie, callcenter, wederverkoper van vaste telefenoie en energie te zijn.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik zou gewoon even contact met T-mobile opnemen (06-24001200) en het probleem voor leggen. Mijn ervaring met T-mobile is dat ze best redelijk zijn.

Wat ook even belangrijk is, is de exacte datum weten waarop je dat contract bent aangegaan. Je zit namelijk met de wet kopen op afstand waarmee je er vaak onderuit kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:56

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, ik snap dat je je hart wilt luchten, maar een topic hiervoor starten is onnodig. Een shop-review is wellicht beter, nog beter is het om bij de partij in kwestie te klagen. Ook kan je bij T-Mobile zelf te klagen over de rare manier van de verkopende partij.

Maar dit topic gaat op slot. Het is geen discussie-topic, en een klaag-topic kan alleen resulteren in een welles-nietes verhaal :)

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.