Sinds afgelopen vrijdag een modem/router van Maxximum, nu zijn mijn ervaringen met Maxximum niet heel goed tot nu toe..de verbinding die men levert is eigenlijk wel prima...maar het bedrijf op zich...wat een drama!
Kon in 1e instantie geen telefonisch contact krijgen...een dag later maar eens gewhatsapp't bleek dat er blijkbaar een telefoonstoring was...waarvan niemand zich daar af vroeg waarom er niemand belde...men wist dus van niets! terwijl men al 2 dagen niet bereikbaar was...zowel op mobiel als de vaste lijn! maar goed uiteindelijk contact gekregen...begon die medewerker af te geven op de rest van het presoneel omdat men de telefoonstoring niet had doorgehad!
Gisteren via de chat wat vragen gesteld over het router...ging allemaal prima werd snel en duidelijk beantwoord! echter vandaag nog wat vragen gesteld via de chat...maar blijkbaar ging dat niet goed want geen antwoord! dus ik net telefonisch contact gezocht...krijg ik iemand ad lijn met 0 verstand van de dienst die men daar aanbiedt...en de technische heren...ZIJN ER NIET! en men meld simpel; "het is een dienst in de kinderschoenen, en bij het abonnement wat u heeft zit geen support!!!!! waarom ik redelijk geïrriteerd antwoord dat er op elke dienst support zit omdat dit zo in de wet staat! waarop mij meteen werd gemeld...wij dwingen niemand onze dienst af te nemen, dus dan gaat u toch weg!
ah einde van het gesprek werd ook nog even vermeld dat men deze dienst aanbied maar er eigenlijk niet op ingericht is support te leveren..beetje vreemd...aangezien ondersteuning/garantie in Nederland verplicht is!
nu heb ik al veel meegemaakt in mijn zakelijke bestaan, maar een startup diensten aanbieder die zijn klanten op deze manier wegjaagt is wel heel bijzonder! als dit langer zo gaat is dit bedrijf gedoemd te mislukken!
owja...mijn originele vraag ging over het updaten van de firmware..aangezien Maxximum een router levert met een firmware uit 2015! maarja heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag!