Canon body: EOS R5
Canon lens: RF 24-70 f/2.8 L | EF 70-200mm f/2.8 L | EF 100mm f/2.8 IS Macro L
Sorry maar voor CAA vind ik het niet nodig om je name&shame 2x in de startpost te zetten.
Had je op V&A al een advertentie gezet of iemand kabels extra/over heeft voor je?
Had je op V&A al een advertentie gezet of iemand kabels extra/over heeft voor je?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb het aangepast, was inderdaad niet echt netjes. Eerst probeer ik het met de verkoper op te lossen maar alsnog ben ik wel geïnteresseerd in losse kabels aangezien een van de kabels beschadigd is.MAX3400 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:53:
Sorry maar voor CAA vind ik het niet nodig om je name&shame 2x in de startpost te zetten.
Canon body: EOS R5
Canon lens: RF 24-70 f/2.8 L | EF 70-200mm f/2.8 L | EF 100mm f/2.8 IS Macro L
Ik heb zelf de sleeved kabels voor mij HXi psu gekocht, de standaard heb ik dus over. Check even voor de zekerheid of de pinout van de RMi en HXi kabels hetzelfde zijn (volgens mij wel, staan dacht ik beide in de psus compatibel met dezelfde sleeved set).
Als ze compatibel zijn en je hebt interesse laat het dan even weten.
Als ze compatibel zijn en je hebt interesse laat het dan even weten.
🇺🇦
Thanks, daar had ik inderdaad niet aan gedacht, hmm dat is wel jammer voor ts.stin00 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:06:
@Nycrea Let er wel op dat je garantie zeer waarschijnlijk vervalt als je niet meer de originele kabels hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door Nycrea op 26-06-2017 22:11 ]
🇺🇦
Pagina: 1