kan je mbv een aantal rijen leds een equalizer van bv winamp maken zodat ze meebewegen op de muziek. Ja kweet het een beetje een vage beschrijving maar jullie moeten er het maar mee doen.
Ja kan moet je alleen voor elkaar krijgen met hz 20 to 100 hz is bas dus bas ledje et etc etc tot 20000 hz dus 8ldjes ofzo
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Je bedoelt een simpele spectrum analyzer
Als het goed is, is daar al eens een topic overgeweest. Dit was trouwens een analoge spectrum analyzer(10 bands dacht ik) gebaseerd op een aantal LM3915's met bandfilters.
Misschien is er ook een digitale oplossing te klussen. Dan zou je iets met de printerpoort moeten gaan doen. Dat is nog niet het moeilijkst => je moet ook een geschikte driver schrijven/vinden.
Misschien is er ook een digitale oplossing te klussen. Dan zou je iets met de printerpoort moeten gaan doen. Dat is nog niet het moeilijkst => je moet ook een geschikte driver schrijven/vinden.
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
dat wordt dus vinden want schrijven kan ik dus echt niet. Heb je toevallig een schame voor dit gevalletje en is het ook te maken voor een beginner of moet ik het echt kopen?Op vrijdag 06 juli 2001 18:03 schreef Vaagharses het volgende:
Je bedoelt een simpele spectrum analyzerAls het goed is, is daar al eens een topic overgeweest. Dit was trouwens een analoge spectrum analyzer(10 bands dacht ik) gebaseerd op een aantal LM3915's met bandfilters.
Ik heb helaas geen kant en klaar schema voor je.Op vrijdag 06 juli 2001 18:07 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
dat wordt dus vinden want schrijven kan ik dus echt niet. Heb je toevallig een schame voor dit gevalletje en is het ook te maken voor een beginner of moet ik het echt kopen?
suc6 met je speurtocht. En misschien komt er hier nog wel iemand langs die wel een schema heeft. Misschien heeft de elektuur nog wel wat, die heeft ook altijd van dat soort dingen.
Velleman had volgensmij ook een kant en klare ledspectrum analyzer kit.
De digitale versie zul je waarschijnlijk niet vinden, omdat dat een hersenspinsel van mij was
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Pagina: 1