Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UsedToBeD
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-02-2023
Beste Tweakers,

Ik zoek een?
Goedkope android telefoon met ondersteuning voor google cardboard apps

Wat is je budget?
max 180 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er VR apps mee draaien, dus ik wil een smartphone met goede beeldkwaliteit (minimaal 720p) voor goede VR ervaring, moet een redelijke processor hebben. minimaal 8 GB intern opslag en een gyroscoop sensor

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al gekeken naar telefoons zoals de Samsung galaxy S4, deze voldoet bijna aan de specificaties, alleen vind ik die wat te duur. zo heb ik vele anderen gekeken die ook niet aan mijn budget voldoen, vandaar dit topic

Mvg

Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

[b]Dave90Dave schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:27:

Wat voor apps denk je te gaan gebruiken? VR spelletjes of wil je af en toe een filmpje kijken. Ik denk dat het voor dat budget lastig is om een telefoon te vinden die een fatsoenlijke VR ervaring gaat geven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er VR apps mee draaien, dus ik wil een smartphone met goede beeldkwaliteit (minimaal 720p) voor goede VR ervaring, moet een redelijke processor hebben. minimaal 8 GB intern opslag en een gyroscoop sensor
720p is absoluut niet geschikt voor VR. Verder denk ik dat je minimaal 16 GB nodig hebt. Bij Android is het heel lastig (lees: onmogelijk) om apps volledig op een SD-kaart te zetten. Er zal altijd wel wat op het intern geheugen staan.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Belangrijk bij de Google Cardboard is een Gyroscoop in de telefoon, daar kun je volgens mij niet op filteren, dus dat wordt reviews vergelijken denk ik.