Upgrade problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• scoopke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-02 11:12
Het was al een tijdje geleden dat ik nog eens onderdelen geshopt had, maar voor een vriend heb ik zijn pc geupgrade met onderstaande MB, processor en RAM.

ASUS H110M-A/M.2 DDR4 SOCKET 1151 INTEL® H110
INTEL Core i5 7400 3.0-3.5GHZ 6MB 4 Core 4 Threads Boxed
KINGSTON 8GB 2133MHZ DDR4 DIMM 1.2V KVR21N15S8/8

Nu start de pc wel op (verlichting komt aan, de fans draaien en ik krijg de startup biep), maar ik krijg geen beeld door.

Ik heb al een andere voeding getest, een andere videokaart geprobeerd, en de hele boel opnieuw losgemaakt en terug vast, maar zonder resultaat.

Heeft iemand van jullie een idee wat nog fout kan gaan?

Beste antwoord (via scoopke op 26-06-2017 12:30)

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Het moederbord heeft een bios update nodig. Uit de box werkt deze alleen met skylake chips (6xxx). Voor Kabylake chips (7xxx) Heb je een bios update nodig. Hiervoor moet er eerst een skylake chip in en dan kan deze worden geupdate. Dit zou je ook door de winkel kunnen laten doen.

Alle reacties

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:47
Ik denk dat je hiervoor toch meer specificaties moet posten. Met alleen deze informatie moeten we onze glazen bol erbij gaan halen en ik ben even vergeten waar ik deze heb gelaten..

*sowieso

Acties:
  • Beste antwoord

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Het moederbord heeft een bios update nodig. Uit de box werkt deze alleen met skylake chips (6xxx). Voor Kabylake chips (7xxx) Heb je een bios update nodig. Hiervoor moet er eerst een skylake chip in en dan kan deze worden geupdate. Dit zou je ook door de winkel kunnen laten doen.

Verwijderd

Eens met hierboven. Er moet een recente biosversie geïnstalleerd worden.

• scoopke
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-02 11:12
@MichaelvD2203 Bedankt! Ik ga op zoek naar een skylake chip op de bios update te kunnen doen.