• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Ik heb een Zotac AD06 als HTPC bij mijn TV.
Dit betreft een Zotac met:
AMD E2-1800 APU (Radeon 7340 GPU)
3GB DDR3
120 GB SSD

Deze gaat nu compleet niet meer aan ineens. Hij is gewoon gebruikt en afgesloten en toen ik deze gisteren weer aan wilde zetten bleef alles uit.

Ik heb eerst de voedingsadapter gecontroleerd. Deze van de spanning afgehaald en weer aangesloten. Ook nagemeten met een multimeter en deze geeft nog keurig 19V. Ook het LEDje op de adapter brandt nog.

Ik heb de CMOS batterij er uit gehaald om alles te resetten.
Ik heb met een schroevendraaier de 2 pinnetjes bij de powerbutton verbonden (voor het geval de fysieke schakelaar gewoon defect was.)

Alles blijft uit (fan draait niet, LEDjes blijven uit, geen piepjes.)

Dit topic is meer als sanity check, ik verwacht dat er weinig meer aan te doen is, maar heeft iemand nog een goed idee wat ik nog wel zou kunnen proberen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:51

nelizmastr

Goed wies kapot

Gecondoleerd. Je bord heeft het begeven.

I reject your reality and substitute my own

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
nelizmastr schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:51:
Gecondoleerd. Je bord heeft het begeven.
Ik dacht al dat ik de uitvaart mocht gaan regelen.

Misschien dat iemand nog een goed idee had..

Eenmaal, andermaal....

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-03 10:05

Speedy-J

AMD Enthusiast

Ja hij is echt dood..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee