Software-update: Windows Repair

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
downloads: Windows Repair 3.9.32

Waarom blijven jullie dit soort rommel vermelden in de downloads? @Bor vermeldt bijna elke versie (terecht) weer dat dit programma niet zonder problemen is. En aangezien dit soort tools meestal door beginners gebruikt worden, zou ik als Tweakers hier niet steeds de aandacht op willen vestigen (lees: reclame maken). Waarom doen jullie dat juist wel?

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 25-06-2017 23:49 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Room42 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:48:
downloads: Windows Repair 3.9.32

Waarom blijven jullie dit soort rommel vermelden in de downloads? @Bor vermeldt bijna elke versie (terecht) weer dat dit programma niet zonder problemen is. En aangezien dit soort tools meestal door beginners gebruikt worden, zou ik als Tweakers hier niet steeds de aandacht op willen vestigen (lees: reclame maken). Waarom doen jullie dat juist wel?
In de basis is Tweakers een site dat it-gerelateerd nieuws brengt. Of iets rommel is of niet lijkt mij vrij subjectief en past per definitie niet in het plaatje van onafhankelijke journalistiek.
Heel sec gezien vraag je nu om een stukje censuur.

Ondanks het onafhankelijke karakter, is de journalist zo vrij om in het stukje te vermelden dat de reparaties "ingrijpend" zijn.

Toegegeven. Ik heb zelf geen ervaring met dit stukje software. Mocht het letterlijk 1 groot stuk drama zijn dan zou ik als Tweakers wellicht overwegen om toekomstige releases te negeren. Zo niet, zou ik er niet snel voor willen pleiten om de journalistieke onafhankelijkheid aan te vechten. Zeker niet als wij als lezers de vrijheid hebben om naar hartenlust te reageren onder een bericht

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren