Toon posts:

Webcam in de auto

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, call me crazy , maar ik wil graag een webcam in mijn auto,dat als ik naar huis rij mensen op mijn site(nog in aanmaak) kunnen kijken, en je mijn blije hoofd ziet.
Is dit haalbaar qua verbinding, en wat heb ik nodig.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

moet dat ding altijd aanstaan want dat wordt wel duur denk ik. met 1 gsm verbinding heb je denk ik slechte kwaliteit, dus het liefst meerdere lijnen tegelijk a 15,- per uur.

gsm is 9k6 ik weet niet hoe een webcam er bij 33k6 uit ziet maar zal dus omgeveer 1/5 van de kwaliteit zijn.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

move van [forum=9] naar [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

misschien kan dit wel als je dikke zender in je auto hebt die je thuis kan opvangen (legaal is anders)...zoiets als een radiozender (FM)...sluit aan op de accu et voilla, thuis via een of andere ontvanger opvangen en naar je pc doen:)

of anders via gsm, maar.....persoonlijk denk ik dat beide niet haalbaar echt (betaalbaar)haalbaar is... je zit nl met storing tijdens het rijden...

Verwijderd

Topicstarter
hmm, welke frequentie zit je dan, en die antenne, op het dak, is zeker op penisdikte

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 21:44 schreef che het volgende:
hmm, welke frequentie zit je dan, en die antenne, op het dak, is zeker op penisdikte
frquentie kun je zelf uiteraard instellen:) en jah je zult wel een dikke antenne op je dak v.j. auto moete hebbe....

een vriend van me is oit is een tijdje radiopiraat geweest...hij had echt de meest amateuristische spullen en was voor een dikkingsgebied van 4 km iets van 1000 piek kwijt...noujah...:)

Verwijderd

Of gewoon tapen en niet live

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd nog te doen, ja,hoeveel watt was die zender eigenlijk?
En hoe zat het met het stroomverbruik?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 11:23 schreef HlpDsK het volgende:
Of gewoon tapen en niet live
Kan ook,maar is lang niet zo leuk

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 11:29 schreef che het volgende:
Dat is idd nog te doen, ja,hoeveel watt was die zender eigenlijk?
En hoe zat het met het stroomverbruik?
als je dit serieus wilt overwegen moet je is naar een of andere electro winkel gaan waar ze die dingen verkopen...maar, met alleen zo'n zender ben je er nog niet eens..., je moet het ook ontvangen (das opzich nog geen probleem), maar daarna omzetten naar beeldjes op je pc... misschie ndat er proggies/tooltjes voor te krijgen zijn anders moet je het zelf (laten) schrijven...

ik vraag me af of dit echt zou gaan werken...theoretisch zou het kunnen...maar practisch gezien is het een hele kluif...

ik zou sowieso eerst is proberen met laptop/webcam en gsm...es proberen HOE snel het nou is... als dit toch snel genoeg blijkt te zijn is dit waarsch een stuk goedkopere oplossing...

Verwijderd

Topicstarter
ja zal ik zeker doen, ik weet wel dat zo'n zender enorm stoort(amateurpiraat)maar anyway thks voor het advies!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 17:19 schreef cosmoOo het volgende:
gsm is 9k6 ik weet niet hoe een webcam er bij 33k6 uit ziet maar zal dus omgeveer 1/5 van de kwaliteit zijn.
De nokia 7110 beschikt over een 14k4 modempie. Niet dat het veel uit zal maken, maar even ter kennisgeving *D

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Was toch hier ook zo'n topic over een gast die pc in zijn auto had gebouwd..nog handiger :P

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 19:40 schreef HappyFun het volgende:
Was toch hier ook zo'n topic over een gast die pc in zijn auto had gebouwd..nog handiger :P
das het minst moeilijke :)

wat theprospector zeg, 14k4, das denk ik wel snel genoeg...je kunt uiteraard geen fullscreen beelden verzenden maar iedere 2 seconde een plaatje van een paar kb lukt gemakkelijk dan...maargoed
Pagina: 1