Mooi niet dus..! Ik dacht dat een koe die Celeron566@966 van mij wel eens even zou gaan stressen (werd zo'n 39 graden). Zelfs na een uurtje UT of Quake3 kwam hij niet boven de 40 graden uit.
Vanochtend kwam ik een nieuw CPU-stress programma tegen (cpuburn (burnp6.exe)). Dus..., die zullen we hier ook eens even proberen. HOLY SH@T.... Temperatuur knalde binnen zo'n 15 seconden naar de 50 graden en hoger!!! Heb meteen nog wat aanpassingen aan m'n koeling gedaan. Zo, nu blijft ie hangen op zo'n 48 graden met dat testje. pfff...
Probeer het zelf ook eens: cpuburn is hier te vinden
Het is wel geoptimaliseerd voor Intel processors, dus ik weet niet hoe de AMD's erop reageren.
Hehe..., ik was toch even geschrokken van die resultaten na de eerste test.
Vanochtend kwam ik een nieuw CPU-stress programma tegen (cpuburn (burnp6.exe)). Dus..., die zullen we hier ook eens even proberen. HOLY SH@T.... Temperatuur knalde binnen zo'n 15 seconden naar de 50 graden en hoger!!! Heb meteen nog wat aanpassingen aan m'n koeling gedaan. Zo, nu blijft ie hangen op zo'n 48 graden met dat testje. pfff...
Probeer het zelf ook eens: cpuburn is hier te vinden
Het is wel geoptimaliseerd voor Intel processors, dus ik weet niet hoe de AMD's erop reageren.
Hehe..., ik was toch even geschrokken van die resultaten na de eerste test.
PSN-id: Chrasher