Ik heb een vrij simpele vraag. Ik zou graag aan de slag willen als accountmanager in de IT/ICT. Dit omdat ik het gevoel heb dat dit mij veel meer ligt dan mijn huidige functie. Ik hou van sales en targets. Ook lijkt het mij leuk om veel onderweg te zijn naar klanten, het bedrijf waarvoor ik werk te representeren en werkzaam te zijn in een tak waar mijn persoonlijke interesse ligt.
De meeste vacatures als account manager vragen HBO werk- en denkniveau. Dat is waar mijn vraag begint:
Om af te sluiten met mijn vraag:
Is zo'n functie haalbaar voor mij naar jullie ervaringen? Of zit dat er met de relatief hoogopgeleide beroepsbevolking niet in?
Kleine disclaimer: Ik wil mij geenszins als bijzonder of 'goed' profileren door middel van deze post, mijn persoonlijke informatie is alleen toegevoegd om jullie een beeld te geven van of dit haalbaar is.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties. En ja, ik geef toe dat ik in het verleden bij lange na niet de beste keuzes heb gemaakt, vandaar mijn rare levensloop.
De meeste vacatures als account manager vragen HBO werk- en denkniveau. Dat is waar mijn vraag begint:
Members only: CV
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Om af te sluiten met mijn vraag:
Is zo'n functie haalbaar voor mij naar jullie ervaringen? Of zit dat er met de relatief hoogopgeleide beroepsbevolking niet in?
Kleine disclaimer: Ik wil mij geenszins als bijzonder of 'goed' profileren door middel van deze post, mijn persoonlijke informatie is alleen toegevoegd om jullie een beeld te geven van of dit haalbaar is.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties. En ja, ik geef toe dat ik in het verleden bij lange na niet de beste keuzes heb gemaakt, vandaar mijn rare levensloop.
[ Voor 0% gewijzigd door hdv111 op 25-06-2017 17:04 . Reden: Verkeerde tags, downtime had een goed argument over "hoogst genoten" terecht aangepast. ]
40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)