Toon posts:

Toestel Code geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb de Siemens M35i, daar zit een functie op "Alleen de sim". Ik met mn domme kop weer mee liggen kloten nu kan ik dus geen andere sim kaart meer in de telefoon stoppen want hij zegt nu dus dat mn toestelcode is geblokkeerd.

Als ik er nu een andere sim kaart in stop moet ik een toestelcode invoeren die ik dus niet weet omdat ik 3x de verkeerde "Alleen deze sim" code heb ingevoerd.
In de handleiding staat dat ik Siemens moet opbellen, nou dat heb ik dus gedaan maar als ik die code wil weten om hem te unlocken moet ik 75(!) piek betalen. WAT een afzetters!

Nou ja mijn vraag is dus weet iemand of ik de telefoon kan unlocken ofzo?? Weet iemand hier meer van?

Verwijderd

Topicstarter
Er is toch wel IEMAND die hier iets meer vanaf weet?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

alleen de sim, zegt me niks. ok ik heb het toestel niet... maar je kan in je eigen telefoon selecteren dat je alleen die sim kan gebruiken ?!?!? wat heeft dat voor zin.

ok via een kabel begrijp ik het maar waarom moet een klant zijn phone laten locken ?!?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
standaard toestelcodes zijn:

12345

000000

probeer het hier eens mee. werkt het niet dan heb je echt de unlockcode nodig en dah kost geld *D

Verwijderd

Bass64: dat is gewoon een anti-diefstal maatregel. als je gsm dan gejat wordt kan er niet zomaar een andere simkaart ingezet worden

koen: hij is al geblokkeerd, dus hij kan geen codes meer invoeren.

asmodai: als je Siemens Duitsland belt en ze wijsmaakt dat je in Duitsland woont kan je waarschijnlijk gratis aan de code komen. Je krijgt een of andere opdrachtcode van ze en na 48 uur bel je ze nogmaals op en geef je die opdrachtcode weer aan ze door. zij hebben dan gecontroleerd of die gsm niet als gestolen is opgegeven en als alles ok is dan geven ze je de code die je nodig hebt.

wat je ook kan doen is met 'n datakabeltje en de juiste software de zogenaamde 'phone lock' (is hun engelse benaming voor 'alleen sim') verwijderen. de toestelcode is dan nog wel geblokkeerd maar de 'alleen sim' functie is uitgezet.

succes ermee, T_E_O