Toon posts:

Mp3 speler met mappen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe mp3 speler die niet zoveel hoeft te kunnen. Ik wil een goede radio functie en ik wil mappen kunnen aanmaken en dan niet alleen op artiest of cd e.d. Ik wil bijvoorbeeld een map "reggae" kunnen maken met allemaal dat soort muziek. Ik heb nu een oude mp3 speler die dat niet kan en ook herhaalt hij steeds veel dezelfde liedjes terwijl er heel veel opstaan.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat je bedoelt zijn playlists, niet mappen. Dat kan eigenlijk met elke moderne non-filesystem speler wel. Bijvoorbeeld elke oude iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik heb zo geen tip, maar een beetje moderne speler heeft geen mappen nodig.
De truc is om de tags van je MP3's goed te hebben staan. Moderne spelers sorteren daar namelijk op. Op die manier kan je gewoon kiezen hoe je wil spelen. Alfabetisch op artiest/album/nummer, op genre, op jaar, etc etc.

Voorwaarde voor correcte werking is dan uiteraard wel dat je de tags goed hebt staan.
Daar zijn prima tooltjes voor, of je gaat een bibliotheek bijhouden met een player zoals MediaMonkey.
Daarmee kan je ook synchroniseren naar een USB device.

Dus dan kan je tags goed zetten, nummers in een groep stoppen en dan synchen naar je draagbare speler.

[ Voor 37% gewijzigd door McKaamos op 25-06-2017 13:31 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 00:18
McKaamos schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:29:
Ik heb zo geen tip, maar een beetje moderne speler heeft geen mappen nodig.
De truc is om de tags van je MP3's goed te hebben staan. Moderne spelers sorteren daar namelijk op. Op die manier kan je gewoon kiezen hoe je wil spelen. Alfabetisch op artiest/album/nummer, op genre, op jaar, etc etc.

Voorwaarde voor correcte werking is dan uiteraard wel dat je de tags goed hebt staan.
Daar zijn prima tooltjes voor, of je gaat een bibliotheek bijhouden met een player zoals MediaMonkey.
Daarmee kan je ook synchroniseren naar een USB device.

Dus dan kan je tags goed zetten, nummers in een groep stoppen en dan synchen naar je draagbare speler.
Het is van de zotte dat je tegenwoordig nauwelijks/geen mp3-spelers kan vinden die gewoon met map-structuren werken ipv id3-tags. Ik heb helemaal geen zin/tijd om mijn tags op orde te gaan zitten maken, ik wil gewoon files naar de directory kunnen slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:43

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@FrankRicard Het is 1 x werk en daarna werkt het fantastisch. Ik zou toch maar eens investeren in id3tags ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:09

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[MSH] -> [CEA] :)

Verder is het wel zo belangrijk om aan te geven wat je al zelf hebt gevonden..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 22:57

pmeter

Poes!

Alle mp3-spelers van Cowon kunnen zoeken door mappen (de feitelijke directorystructuur op de geheugenkaart). En ze staan ook bekend om de goede geluidskwaliteit.

[ Voor 22% gewijzigd door pmeter op 05-07-2017 10:55 ]

Pagina: 1