Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 09:39

sanzut

It's always christmas time

Topicstarter
Hey,

Ik werd vandaag gebeld door het reisbureau waar ik een vakantie aan het boeken was. Ik heb het nummer van het reisbureau nog niet in mijn contacten gezet ofzo, maar toch kreeg ik niet het nummer te zien bij mijn inkomende gesprek maar de omschrijving "Veghel 214". Het reisbureau is wel in Veghel gevestigd.

Kan iemand me uitleggen hoe ze dit hebben ingesteld/geregeld?
Naast dat ik zelf een betere omschrijving zou willen meegeven, is zoiets namelijk mogelijk erg interessant voor een aantal van onze zakelijke nummers/aansluitingen.

Relevante hard en software:
iPhone 6
iOS 10.3.2
Netwerk: KPN

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fMx4H53bNZfEIHI4odjlIguI/thumb.jpg

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:51

Koppensneller

winterrrrrr

Je telefoon zoekt gewoon in een telefoon directory (bijv. Google Maps) het nummer op en laat zien welk bedrijf/naam daar bij hoort :) Als je je eigen bedrijf daar in krijgt met het nummer dat je voor ogen hebt, gaat het daar ook mee werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Mogelijk een mailtje waarin Veghel.214 instaat i.c.m. telefoonnummer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 16:45
Dat doet je iPhone inderdaad sinds iOS 10, volgens mij op basis van het netnummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:48

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb me dit ook wel eens afgevraagd. In mijn Android telefoon ontvang ik soms een SMS dat iets wordt afgeleverd op die dag. Bijvoorbeeld tuintegels van Excluton. Dan staat die naam bij de SMS in plaats van alleen het nummer, terwijl ze toch niet in mijn telefoonboek staan.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Heb zelf in een custom rom een mogelijkheid om "Phone Number Lookup" te zetten naar de database van Gebeld (NL)

Gaat via dit bedrijf.

http://www.tapirex.com/en/

[ Voor 11% gewijzigd door Minaaj op 25-06-2017 14:13 ]

Pagina: 1