Hallo iedereen,
Momenteel heb ik een oude niet speciale samsung monitor.
Laatst ging ik gamen met een vriend bij hem thuis en viel mijn huidige samsung s24c750 door de mand, met alles kleur, grote, ms vertraging en black light bleeding.
Dus nu nadat ik mijn nieuwe pc heb wil ik ook een andere monitor.
Nu naar zelf onderzoek te hebben gedaan en veel modellen gezien van merken als asus, Acer, Lenovo, Benq en Aoc etc.
Ook met G-Sync dwt hoeft van mij niet nu heb ik daar ook niet echt last van
Kwam ik op dezelfde monitor als die vriend van mij uit nu zag ik dat er een nieuw model met ongeveer dezelfde specs op een aantal dingen na dan uit.
Nu twijfel ik heel erg welke ik zou moeten kiezen ook door het gebrek aan reviews van het nieuwe scherm van Aoc.
Mijn doeleinde:
- surfen
- films kijken
- games als wildlands, lol, gta, far cry en soms call of duty.
Momenteel heb ik een oude niet speciale samsung monitor.
Laatst ging ik gamen met een vriend bij hem thuis en viel mijn huidige samsung s24c750 door de mand, met alles kleur, grote, ms vertraging en black light bleeding.
Dus nu nadat ik mijn nieuwe pc heb wil ik ook een andere monitor.
Nu naar zelf onderzoek te hebben gedaan en veel modellen gezien van merken als asus, Acer, Lenovo, Benq en Aoc etc.
Ook met G-Sync dwt hoeft van mij niet nu heb ik daar ook niet echt last van
Kwam ik op dezelfde monitor als die vriend van mij uit nu zag ik dat er een nieuw model met ongeveer dezelfde specs op een aantal dingen na dan uit.
Nu twijfel ik heel erg welke ik zou moeten kiezen ook door het gebrek aan reviews van het nieuwe scherm van Aoc.
Mijn doeleinde:
- surfen
- films kijken
- games als wildlands, lol, gta, far cry en soms call of duty.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC AG271QX Zwart, Rood | € 489,- | € 489,- |
| 1 | AOC AG322QCX Zilver, Zwart | € 539,- | € 539,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.028,- | |