Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn systeem gaan gamen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vind het zelf fijn als het niet boven de €1300 gaat. De verzendkosten zullen geen probleem zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem geen onderdelen mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderdelen nodig, verder nog een monitoor, een muis en toetsenbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een lichte voorkeur aan Corsair, omdat ik het design ervan mooi vind. Andere merken zoals Phanteks of Fractical Design zijn ook goed. Verder vind ik Asus een fijne keuze voor een moederbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de behuizing van het systeem moet de diepte maximaal 500mm zijn, zodat hij precies op mijn bureau past. Ook heb ik liever dat de pc niet veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Ik zou graag mijn CPU willen overclokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de onderdelen van de computer. Ik heb zelf wel wat verstand van onderdelen.
Ik wil met mijn systeem gaan gamen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vind het zelf fijn als het niet boven de €1300 gaat. De verzendkosten zullen geen probleem zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem geen onderdelen mee naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderdelen nodig, verder nog een monitoor, een muis en toetsenbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een lichte voorkeur aan Corsair, omdat ik het design ervan mooi vind. Andere merken zoals Phanteks of Fractical Design zijn ook goed. Verder vind ik Asus een fijne keuze voor een moederbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de behuizing van het systeem moet de diepte maximaal 500mm zijn, zodat hij precies op mijn bureau past. Ook heb ik liever dat de pc niet veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Ik zou graag mijn CPU willen overclokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de onderdelen van de computer. Ik heb zelf wel wat verstand van onderdelen.