Waar staat Sonos muziek die niet in de Music Library staat?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recentelijk mijn muziek wat gereorganiseerd en onder andere alle iTunes-libraries weggegooid. Als het goed is (maar dat is niet zo) zou Sonos in de Music Library (die op een Diskstation NAS staat) alleen muziek uit een folder op de NAS mogen laten horen die ik heb ingesteld onder "Manage / Music Library Settings":

Afbeeldingslocatie: https://i1226.photobucket.com/albums/ee414/evert67/Untitled-1_zpspjlos3x2.jpg

Echter in mijn Sonos controller (de software zowel op mijn telefoon als op mijn PC) staan nog meer songs. Ik heb geen idee waar deze vandaar komen.

Heeft iemand enig idee waar deze vandaan komen?

Ik heb een SONOS Connect:AMP en Sonos controllers (software ter bediening) op mijn PC en mijn telefoon.

Ook als ik kies voor de optie "Manage / Update Music Now" blijven de spooksongs gewoon staan. Overigens heb ik deze songs wel gehad en stonden ze ook in mijn iTuners library. Maar zoals gezegd, de files die iTunes gebruikt heb ik weggegooid. Als ik iTunes nu opstart laat hij geen enkele song meer zien.

Kortom, nogmaals, waar komen de songs vandaan die niet in mij Sonos Music Library staan, of hoe kom ik daar achter?

Dank,
Mark