pc samen stellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainbuddy
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08:07
Hallo

Ik wil graag een request maken.
Ik denk dat iedereen hier wel de website pcpartkicker kent. Je kan hier bijna alle pc producten vinden en dan een pc samenstellen hier kan je ook zien of producten wel samen kunnen (bijv. Als je heatsink te groot is voor de kast). je kan ook gelijk hier de prijzen vinden.

Is er een mogelijkheid dat dit ook toegevoegd kan worden op tweakers pricewatch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:32

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

brainbuddy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:53:
Hallo

Ik wil graag een request maken.
Ik denk dat iedereen hier wel de website pcpartkicker kent. Je kan hier bijna alle pc producten vinden en dan een pc samenstellen hier kan je ook zien of producten wel samen kunnen (bijv. Als je heatsink te groot is voor de kast). je kan ook gelijk hier de prijzen vinden.

Is er een mogelijkheid dat dit ook toegevoegd kan worden op tweakers pricewatch?
Wellicht iets voor de toekomst. Hoewel we in de basis de info hebben en je een grove selectie kan maken, missen we toch nog op sommige punten details in specificaties die belangrijk zijn. Daarnaast is er ook nog een stukje compatibility, werkt CPU x wel op moederbord y, ook al hebben ze beiden socket z, bijvoorbeeld? Dit betekent veel meer uitzoekwerk voor ons en een stukje zekerheid die wij moeten geven, wat wij simpelweg niet kunnen en willen. Het is een wens die wel vaker terugkomt, maar er moeten wat bergen verzet worden voor het uberhaupt kan worden overwogen. Voorlopig een nee dus.