Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell gaming pc vervoert met bidtrans

Pagina: 1
Acties:
  • 516 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Een tijd geleden zocht ik en vervoerder voor mijn Dell pc die ik wilde laten vervoeren van mn ouderlijk huis naar me nieuwe woning in Oostenrijk (Salzburg). Na wat zoeken ben ik op de site www.bidtrans.nl uitgekomen en daar een opdracht geplaatst. En dag later kreeg ik best wel en redelijk bod dus die heb ik toen geaccepteerd (van ene Venlotrans). Nu is mijn vraag aangezien de vervoerder deze week me pc komt ophalen:

Heeft iemand ervaring met Venlotrans of überhaupt met de site bidtrans? Ik zit nu en beetje in spanning dat alles goed komt.

Iemand ervaring hier mee? }:O

groetjes, Mathijs

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Neem aan dat de vervoerder zelf ook wel referenties kan overleggen?

Wat kost het trouwens? TPG kostte je maximaal €42 incl verzekering tot €5500.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Zelfde idee als Shiply, zzp'ers kunnen een offerte maken..

Toen ik dr gebruik van heb gemaakt is m'n pakket netjes opgehaald, en vervolgens bij de DHL afgeleverd, die het verder naar m'n huis toe bezorgd hebben.

Wel beetje jammer, want ik had vantevoren de voorwaarden van DHL (en alle andere grote vervoerders) er specifiek op nageslagen en die wilden allemaal het pakket niet hebben icm lithium-accu's, zelfde reden waarom de verkoper dus "ophalen only" had gespecificeerd, en dus vandaar ook dat ik voor een koerier koos, die helaas dus weer uitbesteedde aan DHL, tegen de regels in. Oh well.

De kans is vrij groot dat je computer dus alsnog door een van de bekende pakketpostbedrijven wordt bezorgd..

[ Voor 6% gewijzigd door AlexanderB op 24-06-2017 13:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik wacht het af dan. Ik was zelf 60,00 euro incl btw er voor kwijt voor de zending. op zich geen groot bedrag voor en doos van paar kilo naar Oostenrijk :)

Niemand ervaring dus met het bedrijf Venlotrans?

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:07
Enige wat een beetje vreemd is is dat er wel een veel ouder groot logistics bedrijf bestaat met de naam TransVenlo. Dus ik weet niet of het misschien om dat bedrijf gaat? Als dat het geval is ziet het e.e.a. er wel betrouwbaar uit.

Als het gewoon een ZZPer onder een alias is dan ga je geen duidelijke ervaringen vinden natuurlijk (lees betrouwbaar).

[ Voor 20% gewijzigd door Jim423 op 24-06-2017 23:22 ]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:11

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Dit heeft weinig met het vervoer te maken waarvoor Vervoer bedoeld is. => slotje

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.