[iPhone 6s] geen service met Ben simkaart, T-mobile netwerk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
Sinds gisteravond heb ik geen service meer op mijn iPhone 6s, ik ben gebruiker van Ben op het Tmobile netwerk. Wanneer ik handmatig een aanbieder probeer te selecteren zijn alle aanbieders (Tele 2, Vodafone en KPN) behalve t-mobile zichtbaar.

Komt iemand dit bekent voor, is dit een hardware defect of zou het herstellen naar fabrieksinstellingen, wat ik straks ga proberen, voldoen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Reeds heb ik de netwerkinstellingen hersteld en ge-update, dit mocht helaas niet baten. De simkaart werkt prima in een moto x force (100% netwerksterkte).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je Ben al gebeld? Wie weet voldoet de SIM niet aan bepaalde standaarden voor de iPhone.

Of andersom; heb je een kennis of buur die misschien een KPN SIM in jouw iPhone wil zetten?

Sluit je meerdere dingen tegelijk uit :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
MAX3400 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:49:
Heb je Ben al gebeld? Wie weet voldoet de SIM niet aan bepaalde standaarden voor de iPhone.

Of andersom; heb je een kennis of buur die misschien een KPN SIM in jouw iPhone wil zetten?

Sluit je meerdere dingen tegelijk uit :)
Ik zal zo meteen een Vodafone sim kunnen proberen, gisteren heb ik geen problemen gehad met het netwerk van Ben, het probleem verscheen ook niet na een restart. Wel had ik voordat het probleem zich voordeed soms voor een halve minuut maar niet langer geen service. Ik zal zo snel mogelijk meer dingen proberen uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcVolder
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-03-2023
Dit zelfde probleem heb ik ook!

Opeens kan ik niet meer bellen of gebeld worden. SMS en Whatsapp werken nog wel.
Andere SIM kaart (KPN) erin en die werkt wel. Mijn BEN sim kaart in een ander toestel werkt ook.

Ik heb zelfs een nieuwe SIM kaart bij BEN aangevraagd, maar ook daarmee is het probleem niet opgelost.

Heb jij al een oplossing gevonden Blauwmaceje?

[ Voor 7% gewijzigd door MarcVolder op 19-08-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MarcVolder schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:36:
Dit zelfde probleem heb ik ook!

Opeens kan ik niet meer bellen of gebeld worden. SMS en Whatsapp werken nog wel.
Andere SIM kaart (KPN) erin en die werkt wel. Mijn BEN sim kaart in een ander toestel werkt ook.

Ik heb zelfs een nieuwe SIM kaart bij BEN aangevraagd, maar ook daarmee is het probleem niet opgelost.

Heb jij al een oplossing gevonden Blauwmaceje?
Check je instellingen eens onder mobielnetwerk>mobiele data en test instelling 3g eens.
(vaak is het beter om aut. netwerk uit te zetten,jou provider kan je hun stabiele partner aanwijzen.
dit is vaker als je provider netwerk gebruikt van grote namen als KPN, T-Mobile of Voda)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.