Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor mijn nieuwe HBO-ICT opleiding. Daarbij wil ik af en toe nog wel een spelletje kunnen spelen, erop kunnen programmeren en om de zoveel tijd vermaak ik mijn nog wel eens met het bewerken van foto's en video's.
Wat is je budget?
Max €1200 (exclusief verzendkosten en Office)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga elke dag waarschijnlijk met de trein naar school, dus uiteraard ben ik van plan hem veel mee te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple... verder neig ik altijd al snel naar merken zoal Dell, HP en ASUS te gaan, maar mocht er een uitblinker van een ander merk zijn, dan kan ik die ook overwegen.
Tot nu toe heb ik dit lijstje "gefabriceerd":
Hierbij is mijn eerste keuze de HP Pavilion Power 15-cb061nd.
Graag zou ik willen weten of in dit segment deze laptop inderdaad ook de beste keuze is, of dat er nog een ander praalstuk bestaat die ik beter kan nemen.
Alvast bedankt!
Gebruiken voor mijn nieuwe HBO-ICT opleiding. Daarbij wil ik af en toe nog wel een spelletje kunnen spelen, erop kunnen programmeren en om de zoveel tijd vermaak ik mijn nog wel eens met het bewerken van foto's en video's.
Wat is je budget?
Max €1200 (exclusief verzendkosten en Office)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga elke dag waarschijnlijk met de trein naar school, dus uiteraard ben ik van plan hem veel mee te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple... verder neig ik altijd al snel naar merken zoal Dell, HP en ASUS te gaan, maar mocht er een uitblinker van een ander merk zijn, dan kan ik die ook overwegen.
Tot nu toe heb ik dit lijstje "gefabriceerd":
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Zenbook UX430UA-GV004T | € 939,- | € 939,- |
| 1 | Asus ZenBook UX430UA-GV117T | € 999,- | € 999,- |
| 1 | HP Pavilion 15-bc235nd | € 1.185,- | € 1.185,- |
| 1 | HP Pavilion Power 15-cb030nd | € 999,- | € 999,- |
| 1 | HP Pavilion Power 15-cb061nd | € 1.099,- | € 1.099,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 5.221,- | |
Hierbij is mijn eerste keuze de HP Pavilion Power 15-cb061nd.
Graag zou ik willen weten of in dit segment deze laptop inderdaad ook de beste keuze is, of dat er nog een ander praalstuk bestaat die ik beter kan nemen.
Alvast bedankt!
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing