Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Vraag
Alle reacties
Ik kan bevestigen: dat werkt bij mij. Mogelijk heb je wel een Fibaro Bypass 2 nodig om het lekker te laten werken.tiro schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:35:
Voldoet een Fibaro Dimmer 2 niet gewoon aan je wensen?
De Fibaro verbruikt een heel klein beetje stroom en dat gaat in de drie draads aansluiting terug via de blauwe draad. In het geval van een twee draads aansluiting gaat het via de lamp terug en dat vindt de lamp misschien niet zo leuk (knetteren, knipperen, ook als de lamp uit staat). De bypass verhelpt dit euvel.
Laat die huisgenoten eens kennismaken met een bewegingsmelder. Komen ze aan geen knop meer aansjaakie schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:28:
Het probleem wat ik wil oplossen is vooral dat ik de led verlichting draadloos aan wil sturen, maar ook huisgenoten heb die zeer gesteld zijn op fysieke aansturing.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Hahaha, dat waren precies mijn woorden. Maar ik geloof dat dit een gevalletje 'de ervaring is de beste overtuiging' wordtArator schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:31:
[...]
Laat die huisgenoten eens kennismaken met een bewegingsmelder. Komen ze aan geen knop meer aan
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...