Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loen1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 23:05
Goedemorgen allen,

Ik heb recent de Samsung Galaxy S7 (android 7.0) aangeschafd, hoofdzakelijk vanwege de goede camera. Nu bevalt de telefoon prima op 1 ding na. Ik gebruik tijdens het hardlopen bluetooth oordopjes (Philips SHQ6500CL) en mijn max volume is erg laag. Op zich veilig natuurlijk, maar dit is zo laag dat ik de muziek amper hoor boven mijn omgevings geluid :(.

Volume staat natuurlijk op maximaal en ik had hier geen last van met mijn vorige telefoon (Sony Z5 compact). Ook is het volume van gewone oordopjes (met draad) gewoon prima, dus het ligt echt aan de bluetooth connectie.

Herkennen meer mensen bovenstaand verhaal en is er een oplossing (of een containment) voor dit probleem, zonder de telefoon te rooten btw?

MVg,
Loen

Beste antwoord (via rens-br op 28-06-2017 09:14)

• loen1
Ik heb weer normaal volume na het herkoppelen..vreemd. Hoe dan ook; het is geen issue meer ☺

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 11:37
Zit er op de oordopjes niet ook een volumeregeling? Bij mijn bluetooth gestuurde hoofdtelefoon, kan ik het volume via de hoofdtelefoon regelen en als het daar erg laag staat, dan helpt het nauwelijks om het op de telefoon harder te zetten. En dan krijg je toch wel de waarschuwing op de telefoon, dat je volume te hard staat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• loen1
Ik heb weer normaal volume na het herkoppelen..vreemd. Hoe dan ook; het is geen issue meer ☺