Plots faktuur/incasso automatisch van KPN ipv Telfort. Is iemand bekend hiermee en waarom?
Telfort is een KPNdochter, dus op zich niet zo vreemd. Wat zei Telfort toen je ze belde?
Hoe weet je dat topicstarter gebeld heeft?TERW_DAN schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 00:27:
Telfort is een KPNdochter, dus op zich niet zo vreemd. Wat zei Telfort toen je ze belde?
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Deze vraag wordt gesteld omdat het beste antwoord in dit geval toch écht van Telfort moet komen.
Tegenwoordig is het zo dat voor het minste of geringste een topic wordt geopend zonder de betrokkenen te bevragen. In dit geval had TS éérst een belletje met Telfort moeten plegen om te achterhalen wat er gaan de is, met die partij heeft hij immers afspraken gemaakt door middel van een contract. Het forum is géén helpdesk of spreekbuis van een bedrijf.
Dus "Wat zei xxx toen je ze belde?" zul je steeds vaker tegenkomen omdat mensen weigeren om hun vraag daar te stellen waar ze een antwoord kunnen krijgen.
Dat lijkt mij vrij logisch denk je niet?
Als ik een vreemde factuur krijg dan ga ik meteen bellen en niet op een forum zo'n vraag stellen.
De eerste en beste plaats waar je dat kunt achterhalen is bij Telfort zelf. Waarschijnlijk zal het kloppen, maar beter even navragen.buass schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 00:26:
Plots faktuur/incasso automatisch van KPN ipv Telfort. Is iemand bekend hiermee en waarom?
Dit is echter wel iets wat je zelf ook had kunnen bedenken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.