Beste Tweakers,
Vandaag heb ik een systeempje in elkaar gezet met de pricewatch: ASRock J3455-ITX vanwege de HDMI2.0-poort op het moederbord zelf.
Het is mij echter niet gelukt om ook daadwerkelijk gebruik te maken van de HDMI-poort. Met heel veel geluk krijg ik nèt 1 seconde beeld van het BIOS, maar daarna komt er geen signaal meer...
Welke expert kan mij hier mee verder helpen? Ik heb namelijk het idee dat ik bijna alles al wel heb geprobeerd...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vandaag heb ik een systeempje in elkaar gezet met de pricewatch: ASRock J3455-ITX vanwege de HDMI2.0-poort op het moederbord zelf.
Het is mij echter niet gelukt om ook daadwerkelijk gebruik te maken van de HDMI-poort. Met heel veel geluk krijg ik nèt 1 seconde beeld van het BIOS, maar daarna komt er geen signaal meer...
Welke expert kan mij hier mee verder helpen? Ik heb namelijk het idee dat ik bijna alles al wel heb geprobeerd...
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | ASRock J3455-ITX | € 87,- | € 87,- |
1 | In Win H-Frame Mini blauw | € 0,- | € 0,- |
1 | Kingston HyperX Impact HX318LS11IB/4 | € 35,39 | € 35,39 |
1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 58,42 | € 58,42 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 180,81 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Verbinding maken met DVI (PC) -> HDMI (monitor/tv): werkt.
- Verbinding maken met HDMI (PC) -> HDMI (monitor): werkt niet
- Verbinding maken met HDMI (PC) -> HDMI (andere monitor): werkt niet
- Verbinding maken met HDMI (PC) -> HDMI (4k tv): werkt niet
- Verbinding maken met HDMI (PC) -> DVI (monitor): werkt niet
- Verbinding maken met HDMI (PC) -> DIsplayPort (monitor): werkt niet
- de BIOS geupgraded naar de laatste beta versie
- de Intel VGA drivers gedowngrade naar de versie die te downloaden is van de site van ASRock
- de stappen in dit topic doorgelopen:
- [list]
- TV pas aanzetten nadat de PC uit is, stroom van de PC halen, etc. levert niets op
- Geprobeerd de LSPCON-firmware bij te werken. Ik kreeg dit echter niet aan de praat. "Firmware update can't be started".
- [/list] [code] Gfx Selection = 3 Graphics adapter initialization - Intel (LS-PCON): done! ==================================== 06/24/17 13:33:39 ==================================== Current Firmware Version: N/A ISP initialization failed! System Reset ...Not available! ISP failed! (1) ISP failed! (1) [/code]
- ASRock tech support gemaild, in afwachting van een antwoord...
[ Voor 4% gewijzigd door beste-spellen op 24-06-2017 13:41 ]