Ik wil graag een hotmail en een webmail account koppelen. Ik weet dat je wel meerdere hotmail accounts aan elkaar kunt koppelen, maar dat dat ook met verschillende emailadressen?
Groetjes, Lieke
Groetjes, Lieke
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Dat je alle mails in 1 inbox te zien krijgt. Bij mijn webmail moet ik steeds naar mijn website/webmail om mijn mail te checken. Ik zou graag willen dat dit rechtstreeks in mijn hotmail inbox komt. Maar weet niet of dat mogelijk is.ThunderNet schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:06:
Wat bedoel je precies met koppelen in deze?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dat hangt helemaal van je provider af, genoeg providers waarbij je een standaard forwarding-adres kunt instellen. En volgens mij kun je in Hotmail ook pop3 mail-adressen toevoegen.Room42 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:32:
Die kun je niet koppelen. Je kunt wel met één mailclient meerdere accounts inlezen. Overigens kan dat ook een webmailclient zijn. Met Gmail, bijvoorbeeld, kun je via de instellingen -> Accounts externe accounts opgeven om in te lezen.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ok, maar dat is niet echt 'koppelen'. Maar misschien wel wat ze hier bedoeltThunderNet schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:34:
[...]
Dat hangt helemaal van je provider af, genoeg providers waarbij je een standaard forwarding-adres kunt instellen. En volgens mij kun je in Hotmail ook pop3 mail-adressen toevoegen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq