Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Verschillende email accounts koppelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een hotmail en een webmail account koppelen. Ik weet dat je wel meerdere hotmail accounts aan elkaar kunt koppelen, maar dat dat ook met verschillende emailadressen?

Groetjes, Lieke

Alle reacties

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:39

ThunderNet

Flits!

Wat bedoel je precies met koppelen in deze?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:06:
Wat bedoel je precies met koppelen in deze?
Dat je alle mails in 1 inbox te zien krijgt. Bij mijn webmail moet ik steeds naar mijn website/webmail om mijn mail te checken. Ik zou graag willen dat dit rechtstreeks in mijn hotmail inbox komt. Maar weet niet of dat mogelijk is.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die kun je niet koppelen. Je kunt wel met één mailclient meerdere accounts inlezen. Overigens kan dat ook een webmailclient zijn. Met Gmail, bijvoorbeeld, kun je via de instellingen -> Accounts externe accounts opgeven om in te lezen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:39

ThunderNet

Flits!

Room42 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:32:
Die kun je niet koppelen. Je kunt wel met één mailclient meerdere accounts inlezen. Overigens kan dat ook een webmailclient zijn. Met Gmail, bijvoorbeeld, kun je via de instellingen -> Accounts externe accounts opgeven om in te lezen.
Dat hangt helemaal van je provider af, genoeg providers waarbij je een standaard forwarding-adres kunt instellen. En volgens mij kun je in Hotmail ook pop3 mail-adressen toevoegen.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ThunderNet schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:34:
[...]

Dat hangt helemaal van je provider af, genoeg providers waarbij je een standaard forwarding-adres kunt instellen. En volgens mij kun je in Hotmail ook pop3 mail-adressen toevoegen.
Ok, maar dat is niet echt 'koppelen'. Maar misschien wel wat ze hier bedoelt :)
Overigens is het dan alsnog fijn om op je account autoriseren in de (web)mailclient, zodat je ook namens dat adres kan mailen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Wat @ThunderNet en @Room42 al zeggen, Hotmail de mail van de andere server laten halen zodat je ook vanuit Hotmail kan mailen met/als dat andere account.
https://support.office.co...85-4e79-91ba-523aa743f0ba

Waarschijnlijk kan je in het andere account ook aangeven dat de mail doorgestuurd wordt naar je Hotmail maar dan kan je niet verzenden als dat account vanuit Hotmail.
Pagina: 1