Mijn vraag
Momenteel vragen wij ons verlof nog op papier, nu werd er aan mij gevraagd of ik dit niet kon 'digitaliseren'.
Tot nu toe lukt het meeste wel, maar ik krijg de dagen en weekends maar niet uitgerekend. Oftewel krijg ik verkeerde data terug oftewel een witte pagina.
De gebruiker vult dit als data in:
Datum van: 01/05/2017
Datum tot: 20/05/2017
Relevante software en hardware die ik gebruik
PHP5+
Webhosting
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dit is de code die ik momenteel heb, en als ik bijvoorbeeld die datums invul krijg ik een witte pagina, waarschijnlijk is het formaat niet goed, maar ik krijg nergens gevonden hoe ik dit in het juiste formaat krijg.
Ik wil echter enkel de dagen en weekends te zien krijgen, in plaats van maanden en jaren.
Alvast bedankt!
Momenteel vragen wij ons verlof nog op papier, nu werd er aan mij gevraagd of ik dit niet kon 'digitaliseren'.
Tot nu toe lukt het meeste wel, maar ik krijg de dagen en weekends maar niet uitgerekend. Oftewel krijg ik verkeerde data terug oftewel een witte pagina.
De gebruiker vult dit als data in:
Datum van: 01/05/2017
Datum tot: 20/05/2017
Relevante software en hardware die ik gebruik
PHP5+
Webhosting
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dit is de code die ik momenteel heb, en als ik bijvoorbeeld die datums invul krijg ik een witte pagina, waarschijnlijk is het formaat niet goed, maar ik krijg nergens gevonden hoe ik dit in het juiste formaat krijg.
Ik wil echter enkel de dagen en weekends te zien krijgen, in plaats van maanden en jaren.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| // check Vacation request if (!empty($_POST['btnVacation'])) { $datetime1 = new DateTime($_POST['event-start-date']); $datetime2 = new DateTime($_POST['event-end-date']); $difference = $datetime1->diff($datetime2); echo 'Difference: '.$difference->y.' jaren, ' .$difference->m.' maanden, ' .$difference->d.' dagen'; } |
Alvast bedankt!