asus laptop met LPS of een asus met NT.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafiik
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Mijn vraag is of het verschil beeldscherm kwaliteit echt zo groot is tussen een asus laptop met een LPS scherm of een asus laptop met een NT scherm, en wat is precies het verschil?

Ik hoor graag van jullie :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Je bedoelt IPS of TN. Een TN paneel is eigenlijk alleen goed als je er recht voor zit. Klein beetje onder een hoek kijken en de kleuren veranderen. Bij IPS heb je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Afhankelijk van de laptop. Er zijn ook goede TN schermen en slechte IPS schermen, hoewel IPS schermen er meestal wel beter uit zien. Wat het beste is hangt ook af van het gebruik, bij spellen spelen wordt een TN vaak geprefereerd, maar dan ook geen budget scherm die je meestal in een laptop terug vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafiik
Ik heb het over een asus U510UX-dm117t die heeft bijvoorbeeld een TN scherm. Voor de rest zijn die specificaties van de laptop wat mij betreft gewoon goed en ik ga er waarschijnlijk ook 8gb werkgeheugen bijknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafiik
Iemand nog met suggesties? Ik twijfel tussen de Asus Zenbook U510UX-DM117T en de Asus ZenBook UX510UW-CN077T. Mijn eind doel is dat ik bezig ben met Java programmeren en wil binnenkort beginnen met programmeren in de Android Studio 3.0, iemand enige ervaring met programmeren en die mij kan vertellen waar ik op moet letten bij het kopen van een laptop?

Ik hoor graag van jullie.