Beste,
Heb al een tijd een tp link tl-wpa4220 kit in mijn bezig.
Nu heb ik ook nog een losse AV500 gekocht (nu dus 3 apparaten in mijn bezit)
De adapter heb ik via kabel verbonden aan mijn modem.
1 van de extenders heb ik aan de andere kant van de woonkamer hangen met 2 kabels (1 naar tv en 1 naar PS4)
Zowel mijn TV als PS4 hebben hierop internet (via kabel dus)
Nu probeer ik de 2e extender te verbinden zodat ik deze op de eerste verdieping kan hangen voor beter bereik, gezien ik hier geen goede wifi heb.
Het probleem is dat ik de 2e extender niet gekoppeld krijg, deze blijft aan geven "zelf toegekende ip".
Heb het zowel via wifi als via ethernet geprobeerd op mijn macbook.
Heb de installatie zoals beschreven al geprobeerd (WPS knop indrukken op modem en wifi clone knop op de extender) ook heb ik op zowel de 1e als de 2e extender de pair knop ingedrukt maar ook dan helaas geen verbinding.
Zou iemand mij kunnen helpen zodat ik ook op de eerste verdieping internet krijg?
Alvast bedankt!
Heb al een tijd een tp link tl-wpa4220 kit in mijn bezig.
Nu heb ik ook nog een losse AV500 gekocht (nu dus 3 apparaten in mijn bezit)
De adapter heb ik via kabel verbonden aan mijn modem.
1 van de extenders heb ik aan de andere kant van de woonkamer hangen met 2 kabels (1 naar tv en 1 naar PS4)
Zowel mijn TV als PS4 hebben hierop internet (via kabel dus)
Nu probeer ik de 2e extender te verbinden zodat ik deze op de eerste verdieping kan hangen voor beter bereik, gezien ik hier geen goede wifi heb.
Het probleem is dat ik de 2e extender niet gekoppeld krijg, deze blijft aan geven "zelf toegekende ip".
Heb het zowel via wifi als via ethernet geprobeerd op mijn macbook.
Heb de installatie zoals beschreven al geprobeerd (WPS knop indrukken op modem en wifi clone knop op de extender) ook heb ik op zowel de 1e als de 2e extender de pair knop ingedrukt maar ook dan helaas geen verbinding.
Zou iemand mij kunnen helpen zodat ik ook op de eerste verdieping internet krijg?
Alvast bedankt!