Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11 17:30
Ik zoek een?
Ik zoek een opvolger van mijn Oneplus X. Ben er een beetje klaar mee omdat de software (Lineage) onstabiel is, en door het ontbreken van 5ghz ik matige WIFI ontvangst heb. Ik zoek een toestel van tussen de 5 en 5,5 inch. Ook is het belangrijk dat de DualSim beide kaarten op 3g kan verbinden, omdat ik een half jaar naar Australie ga (http://www.news.com.au/te...7d9aa7c8711094d43ac7eb0a1) Een toestel dat regelmatig updates krijgt is een pre, dit viel met de Oneplus X erg tegen. Ook is 800mhz een must in verband met het Vodafone Netwerk waarop ik zit.

Wat is je budget?
Ongeveer 350 euro, meer is mogelijk als dit echt veel voordelen heeft.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk licht gebruik, whatsapp, reddit, twitter en FB. Een goede camera zou ook mooi van pas kunnen komen. Ik speel weinig tot geen games op mijn mobiel. Een lange accuduur of evt quickcharge is ook handig.NotificatieLed is een ding waar ik wel erg tevreden over ben met de Oneplus X

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver
Lijkt aan de meeste eisen te voldoen, al zijn softwareupdates matig, en heeft dit toestel ook nog USB-C

pricewatch: Lenovo P2 Grijs
Lijkt dezelfde problemen te hebben als de G5 Plus

pricewatch: ZTE Axon 7 4GB RAM / 64GB ROM Grijs

Erg duur, en ook matige software?

Welke vragen heb je hier nog over?
Het lijkt alsof er geen enkel toestel is dat aan al mijn eisen voldoet. Is de g5 Plus echt het beste alternatief?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

M'n broer heeft de Lenovo P2 en daar heeft ie alleen maar last mee gehad (stock, maar ook op Lineage).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:49
Is de lg g6 niks?
Deze kun je nu op eglobal bestellen rond de 380 euro.

Deze heeft dual sim
5.7 inch,maar de telefoon heeft kleine bezels.
Maakt mooie fotos.

[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 23-06-2017 18:40 ]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
G5 Plus is een top ding maar qua updates is het helaas wat onzeker inderdaad. Ik heb veel toestellen getest sinds de zomer en na de OnePlus 3 komt de G5 Plus wel als favoriet. Camera is ook nog eens ontzettend goed.

Axon 7 heeft juist erg goede software en draait op 7.1.1 stock Google Android.

Echter is de LG G6 zoals hierboven aangehaald de beste keuze voor het geld.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nokia? Volgens mij zijn dat dual sim modellen. Weet niet of de Nederlandse versie dat ook is maar wellicht kan je de internationale versie scoren?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11 17:30
Borromini schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:23:
M'n broer heeft de Lenovo P2 en daar heeft ie alleen maar last mee gehad (stock, maar ook op Lineage).
Bedankt, dat hoorde ik meer, sla deze dan over.
Aggressor schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:38:
Is de lg g6 niks?
Deze kun je nu op eglobal bestellen rond de 380 euro.

Deze heeft dual sim
5.7 inch,maar de telefoon heeft kleine bezels.
Maakt mooie fotos.
Bedankt voor de tip! Zal er zeker even naar kijken.
Danny.G schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:58:
G5 Plus is een top ding maar qua updates is het helaas wat onzeker inderdaad. Ik heb veel toestellen getest sinds de zomer en na de OnePlus 3 komt de G5 Plus wel als favoriet. Camera is ook nog eens ontzettend goed.

Axon 7 heeft juist erg goede software en draait op 7.1.1 stock Google Android.

Echter is de LG G6 zoals hierboven aangehaald de beste keuze voor het geld.
Is dat van de Axon 7 recentelijk verandert? De Reviews op Tweakers waren niet erg positief over de software.
Tsurany schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:06:
Nokia? Volgens mij zijn dat dual sim modellen. Weet niet of de Nederlandse versie dat ook is maar wellicht kan je de internationale versie scoren?
Bedankt! Zo op het eerste oog lijken ze wel wat meer budget dan de andere opties. Of is het verschil tussen de 4xx en 6xx snapdragons verwaarloosbaar?

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
triesvan schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:40:
Is dat van de Axon 7 recentelijk verandert? De Reviews op Tweakers waren niet erg positief over de software.
Ik raad je aan dit even te lezen en bekijken :) Klik

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

triesvan schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:40:

Bedankt! Zo op het eerste oog lijken ze wel wat meer budget dan de andere opties. Of is het verschil tussen de 4xx en 6xx snapdragons verwaarloosbaar?
Je zal het niet merken denk ik. Ik heb zelf een Moto X Play, vergelijkbaar met een Nokia 6, en ik merk niet dat hij in dagelijks gebruik traag is. Als je wilt gamen wordt het een ander verhaal, voor social media is het prima.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 23-06-2017 23:06 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1