Hallo,
Ik probeer specifieke user agents door te verwijzen naar een andere pagina op dezelfde site (indien mogelijk zonder url verandering).
Ik zit momenteel te testen of het op Internet Explorer werkt (en niet de site blokkeert op Firefox).
Uiteraard leeg ik de browser cache voor elke re-upload.
Na wat onderzoek is dit de "core":
Wat op zich werkt, want ik zie de veranderingen alleen op IE.
Het probleem komt met de RewriteRule eronder.
Bovenstaande geprobeerd zonder (), met alleen [L], 302, of niks achter de url.
Ik krijg zover altijd 1 van de volgende:
- 500 Internal Server Error
- Internet Explorer cannot display the webpage
- Zéér traag "laden" (Het knalt pas naar de verwijs pagina als ik de .htaccess opnieuw upload.)
Iemand suggereerde om "Options +FollowSymLinks" boven RewriteEngine te zetten, maar dat was ook geen oplossing. Zelfde voor IfModule mod_rewrite.
Dus ik weet dat er iets mis is met de RewriteRule regel, ik weet alleen niet wat.
Ik heb hiervoor ook nooit de .htaccess aangeraakt. Het enige andere dat erin zit is de standaard Wordpress module.
Net ook toch even naar Firefox veranderd om te kijken of het gewoon aan IE lag, maar die geeft ook "The page isn’t redirecting properly" aan.
Ik probeer specifieke user agents door te verwijzen naar een andere pagina op dezelfde site (indien mogelijk zonder url verandering).
Ik zit momenteel te testen of het op Internet Explorer werkt (en niet de site blokkeert op Firefox).
Uiteraard leeg ik de browser cache voor elke re-upload.
Na wat onderzoek is dit de "core":
code:
1
2
| RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} .*MSIE.* |
Wat op zich werkt, want ik zie de veranderingen alleen op IE.
Het probleem komt met de RewriteRule eronder.
code:
1
| RewriteRule ^(.*)$ http://www.site.nl/page.html [R=301,L] |
Bovenstaande geprobeerd zonder (), met alleen [L], 302, of niks achter de url.
Ik krijg zover altijd 1 van de volgende:
- 500 Internal Server Error
- Internet Explorer cannot display the webpage
- Zéér traag "laden" (Het knalt pas naar de verwijs pagina als ik de .htaccess opnieuw upload.)
Iemand suggereerde om "Options +FollowSymLinks" boven RewriteEngine te zetten, maar dat was ook geen oplossing. Zelfde voor IfModule mod_rewrite.
Dus ik weet dat er iets mis is met de RewriteRule regel, ik weet alleen niet wat.
Ik heb hiervoor ook nooit de .htaccess aangeraakt. Het enige andere dat erin zit is de standaard Wordpress module.
Net ook toch even naar Firefox veranderd om te kijken of het gewoon aan IE lag, maar die geeft ook "The page isn’t redirecting properly" aan.