Ik heb sinds gisterenavond gedonder met mijn Sapphire HD7850 (2GB). Tijdens het spelen van Cities: Skylines kwamen er opeens rare gekleurde strepen in beeld en vervolgens een grijs scherm waarbij mijn computer bevroor. Vervolgens gereboot en weer C:S gestart, waarna het weer gebeurde, maar toen kon ik alttabben en was de complete Windows UI vernaggeld door streepjes en een hoop tekst vervangen door rare kleurtjes. Heb vervolgens gereboot en Rocket League geprobeerd, maar na verloop van tijd hetzelfde probleem. Heb vervolgens de drivers verwijderd met een clean install en toen 17.4.4 erop gezet (meest recente niet-optional driver, is dat het nieuwe codewoord voor beta?), maar dat werkte ook niet en vervolgens kreeg ik bij het starten van Windows een zwart scherm na het laadscherm. (Dus wanneer de drivers geladen waren)
Vervolgens DDU gedraaid in safe mode (waarin er wel beeld is) en dat werkte heel even tot ik in de normale modus (dus met de generieke VESA-driver) weer de drivers installeerde, waarna er weer een zwart scherm kwam.
Iemand nog ideeën of is dit een kwestie van een kaart die stervende is?
specs zijn
Core i5-3450, Intel DP67BG, Sapphire HD7850 2GB (niet overgeklokt of wat dan ook), Corsair CX500, 16+8GB Corsair geheugen
Vervolgens DDU gedraaid in safe mode (waarin er wel beeld is) en dat werkte heel even tot ik in de normale modus (dus met de generieke VESA-driver) weer de drivers installeerde, waarna er weer een zwart scherm kwam.
Iemand nog ideeën of is dit een kwestie van een kaart die stervende is?
specs zijn
Core i5-3450, Intel DP67BG, Sapphire HD7850 2GB (niet overgeklokt of wat dan ook), Corsair CX500, 16+8GB Corsair geheugen