Folder aanmaken in Mail voor live.nl of outlook.com account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-10-2021
Ik wil het programma MAIL weer gaan gebruiken, maar zie geen optie om een map aan te maken van uit het programma voor bijvoorbeeld een outlook.com of live.nl email account. Kan dat überhaupt niet rechtstreeks via MAIL? Nu ga ik dus naar het account door in te loggen op outlook.com en maak daar de map aan, dan is deze wel zichtbaar in MAIL, maar dat schiet niet erg op. Kan het anders? Ik wil gewoon mijn binnenkomende email afhandelen via MAIL en dan een map in folder kunnen plaatsen, en als deze niet bestaat, deze aanmaken in MAIL, maar het lijkt niet te kunnen.
.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:14

Maartenvs

For Sale

Ik werk zelf met een Kerio Mailserver maar als ik een map onder de inbox wil aanmaken moet ik dat doen bij "Nieuwe postbus" en dan bij naam "INBOX/mapnaam". Geen idee of het bij outlook ook zo werkt maar anders komt de nieuwe map helemaal onderaan de lijst te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:46
Bedoel je Mail de standaard mail app van Windows 10?

Dan klik je op Mappen en in het nieuwe zijpaneel klik je op het + teken bovenin.
Je kan een naam intypen voor je nieuwe map en druk je op enter, je nieuwe map is aangemaakt.

[ Voor 25% gewijzigd door Xepos op 24-06-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:25
Als je in Mail een nieuw e-mail account aanmaakt, dan worden er automatisch mappen voor de e-mails van dat account aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
Xepos schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:31:
Bedoel je Mail de standaard mail app van Windows 10?

Dan klik je op Mappen en in het nieuwe zijpaneel klik je op het + teken bovenin.
Je kan een naam intypen voor je nieuwe map en druk je op enter, je nieuwe map is aangemaakt.
Nee het standaard MAIL programma van de MAC, van apple dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
Maartenvs schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:28:
Ik werk zelf met een Kerio Mailserver maar als ik een map onder de inbox wil aanmaken moet ik dat doen bij "Nieuwe postbus" en dan bij naam "INBOX/mapnaam". Geen idee of het bij outlook ook zo werkt maar anders komt de nieuwe map helemaal onderaan de lijst te staan.
ik alle mappen wel van alle accounts, maar als ik via het apple MAIL programma aan map wil aanmaken onder bijvoorbeeld account voorbeeld@live.nl dan gaat dat niet. Gebruik ik bijvoorbeeld outlook van microsoft dan kan ik dat wel, alleen via het MAIL programma wat standaard op de MAC zit, gaat dat niet. Of ik snap niet hoe, maar krijg geen optie nieuwe map te zoen onder het betreffende email account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
sonderpa schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:42:
Als je in Mail een nieuw e-mail account aanmaakt, dan worden er automatisch mappen voor de e-mails van dat account aangemaakt.
dat klopt, die mappen zie ik ook verschijnen, alleen wanneer ik een map wil toevoegen onder dat betreffende email account, dan gaat dat niet. Wat bijvoorbeeld wel kan in Outlook van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
Ben er al uit gelukkig. Als je in MAIL kijkt bij je email accounts, dan hangen onder elk account je mappen. Ga je bij de naam van het account staan dan zie je +verberg verschijnen en dan kan je een nieuwe map/postbus toevoegen aan het betreffende email account. Mooi! Dank voor de reacties,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:25
Met de rechtermuisknop op een account klikken geeft ook de mogelijkheid om een map aan te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:12

g0tanks

Moderator CSA
Robertt500 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:55:
Ben er al uit gelukkig. Als je in MAIL kijkt bij je email accounts, dan hangen onder elk account je mappen. Ga je bij de naam van het account staan dan zie je +verberg verschijnen en dan kan je een nieuwe map/postbus toevoegen aan het betreffende email account. Mooi! Dank voor de reacties,
Tip: bewerk de volgende keer je laatste reactie in plaats van vier berichten achter elkaar te plaatsen. Dat houdt het overzichtelijker.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1