Toon posts:

iPad zonder 4G gekocht..

Pagina: 1
Acties:
  • 509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi allen, ik heb een iPad zonder 4G gekocht.
Kan ik deze voorzien van een kabeltje o.i.d. waardoor ik alsnog een simkaart kan inpluggen en dus internet heb? dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:21

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Tetheren via een 4G telefoon.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:13
Nee, enige optie is een travelrouter/ mifi router aanschaffen die de 4g verbinding verzorgt. Als je de ipad via,internet gekocht hebt zou ik hem gewoon terugsturen.

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:24
Voor zover ik het weet is dit niet mogelijk.
Omdat de iPad ook voorzien moet zijn van een IMEI nummer om überhaupt mobiele netwerk te kunnen krijgen.

Enigste oplossing is echt via een telefoon tethering aanzetten ( zoals ajhaverkamp het aangeeft ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

zazadanger68 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:11:
Omdat de iPad ook voorzien moet zijn van een IMEI nummer om überhaupt mobiele netwerk te kunnen krijgen.

Enigste oplossing is echt via een telefoon tethering aanzetten ( zoals ajhaverkamp het aangeeft ).
Of een Mi-Fi device kopen voor Wifi, zodat je met elke data SIM aan de slag kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:11

Joran

<3 natalee

Send me your gameboys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:11:
Nee, enige optie is een travelrouter/ mifi router aanschaffen die de 4g verbinding verzorgt. Als je de ipad via,internet gekocht hebt zou ik hem gewoon terugsturen.
[qu
zazadanger68 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:11:

ote][b
Hann1BaL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:12:
[...]

Of een Mi-Fi device kopen voor Wifi, zodat je met elke data SIM aan de slag kunt
][mes
sage=51672587,noline]ajhaverkamp schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:10[/message]:[/b]
Tetheren via een 4G telefoon.
[/quote]

Dank jullie wel fijne vrienden. Dan wordt het een MiFi, ik zal een makkelijke/gebruiksvriendelijke zoeken voor mijn ouders straks. Nogmaals, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mooi dat het is opgelost, maar voor de volgende keer is het aardig als je zelf wat informatie geeft over wat je zelf al hebt gevonden ;)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.